Hermanbrute Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Vad är det för skivanemon du har under din candycane? Citera
Strikt Postat 9 juli 2014 Författare Postat 9 juli 2014 Vad är det för skivanemon du har under din candycane? Handelsnamnet var rhodactis superman, köpt på WC för en ganska billig peng. Citera
akejan Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Undrar om det egentligen är en rhodactis "red ring of fire"? Citera
Hermanbrute Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Snygg som tusan va den! Sån blire o beställa tror jag WC är white-corals? Levererar dme till dörrn eller hur funkar de? Citera
Strikt Postat 9 juli 2014 Författare Postat 9 juli 2014 Snygg som tusan va den! Sån blire o beställa tror jag WC är white-corals? Levererar dme till dörrn eller hur funkar de?Ja, jag gillar den också, superfina färger.White corals är det och jag har beställt tillsammans med andra så jag har inte tagit emot, men de kommer till dörren. Annars tror jag att Triton har liknande. Citera
Hermanbrute Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 Ja, jag gillar den också, superfina färger.White corals är det och jag har beställt tillsammans med andra så jag har inte tagit emot, men de kommer till dörren. Annars tror jag att Triton har liknande.http://www.tritonakvarium.se/supermanrhod/3189-0Yes det hade dme tack så mycket! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.