Gå till innehåll

Fick idag en hint av Ecotech Marine om att dom har nya produkter på gång


Zanders

Rekommenderade inlägg

Idag fick jag ett mail från Ecotech Marine där dom påstår sig ha nya produkter på ingång under hösten.

Vad tror ni det kan röra sig om? Jag hoppas på en utökning av deras wifi system och kanske släppa någon typ av kontroller :)

Spekulera på!

Ändrat av DaTrucka
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ryan Greenawalt (EcoTech Marine) Jul 26 10:01 am (EDT)Anders,

Thanks for the suggestion! Keep a look out for some new products coming out the last half of this year.

Have a good day,

Ryan Greenawalt

Så stog det i mitt mail!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det var aldrig menat som någon tung information om det senaste heller. men jag kan ju sluta besöka detta underbara forum om det är sådan här attityd man möts av!
Du ska inte ta illa upp för att folk påpekar att det var lite information. Titeln på ämnet är missledande då man får intrycket av att det ska finns info om nya produkter. Men det gör det ju uppenbarligen inte. Med den infon som finns är det ju väldigt svårt att föra en diskussion rörande ämnet.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas på en dator och en pumpserie. Det skulle verkligen komplettera deras produkter.

Sen gillar jag att dom faktiskt utvecklar mjukvara för både mac och pc vilket förmodligen skulle ge oss ett ui även för mac.

Känns lite överflödigt att släppa ytterligare armaturer eller streamerpumpar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...