Gå till innehåll

Wigge's Uppgradering! :)


Wigge

Rekommenderade inlägg

Tjenare alla salta fiskar där ut!

Jag har idag varit i tygelsjö hos Mamadubba och hämtat hem ett Juwel vision 180L bowfront akvarium.

Måste säga att det finns mycket trevligt och förstående folk här på guiden... Rogge är på semester och så klar så kliade det i mina fingrar att få hämta hem karet och jag behövde inte ens säga något fören Rogge bad sin kompis att ställa ut karet så jag kunde köra dit och hämta det. det tackar jag så mycket för Roger. uppskattar det väldigt mycket!

Just nu står det färdig tvättat så att jag kan hugga in och börja flytta över allt imorgon.

ska jag köra 150W eller 250W mh över detta kar?

Hur ska jag flytta över allt? någon som kanske kan skriva en punkt lista i ordning på vad jag ska börja med att flytta över?

Nu orkar jag inte skriva mer då ögonlocken är på väg ner!

Med Vänliga Hälsningar, Wigge :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 97
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Avrining o sump o sånt ? Är det bara o fylla på eller ??

Mvh Manne

jag kommer flytta över min gamla sump och avrinning. men annars är de bara till att fylla på. kommer börja emd att flytta sump och avrinning imorgon. men sedan är det bara till att fylla på.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det gör det säkert=). Men jag tänkte testa hänga upp min 250 armatur.

Om man hänger upp 2 konsoler med skruv och plugg i siporex så borde det väl hålla upp armaturen?=)

Beror Ju helt ock hållet på hur långt fästet i väggen är och vad för plugg du använder. Finns ju såna som är gjorda för siporex

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...