hagbard Postat 13 september 2013 Postat 13 september 2013 Får vederbörande veta om han/hon är med på denna föga imponerande lista om han/hon skickar ett pm? Citera
Lasse Postat 14 september 2013 Postat 14 september 2013 Skicka ett PM till mig så får vi se - nä jag skojar - kunde inte låta bli - vet faktiskt inte.MVH Lasse Citera
DaTrucka Postat 14 september 2013 Postat 14 september 2013 Teknikerna har bäst koll på det (benighted eller freguz), skocka PM till någon av dom, om dom inte svarar här i tråden.Tror dock inte att det går ut något meddelande till vederbörande om det. Citera
Reuben Postat 14 september 2013 Postat 14 september 2013 La till dig temporärt i min så du kan testa Citera
Benighted Postat 14 september 2013 Postat 14 september 2013 Nej, man får inget meddelande om man är på ignorera-listan och skickar ett PM. Det enda som sker är att PM:et inte syns hos den personen. Citera
hagbard Postat 14 september 2013 Författare Postat 14 september 2013 ok då har man koll på de me ....en annan fråga som jag kanske kan ställa här? en chattfunktion för de som är inloggade? liknande facebook kan det vara något? kanske med en inställning: jag vill gärna chatta funktion Citera
hagbard Postat 14 september 2013 Författare Postat 14 september 2013 Skicka ett PM till mig så får vi se - nä jag skojar - kunde inte låta bli - vet faktiskt inte.MVH Lassedu kan lita på att jag också fortsättningsvis kommer pm bomba dig och stig..hehe...man har ju anat att ni vet vad ni talar om! Citera
alexochingencarina Postat 15 september 2013 Postat 15 september 2013 ok då har man koll på de me ....en annan fråga som jag kanske kan ställa här? en chattfunktion för de som är inloggade? liknande facebook kan det vara något? kanske med en inställning: jag vill gärna chatta funktionSök i forumet ämnet har varit uppe många gånger. Citera
hagbard Postat 16 september 2013 Författare Postat 16 september 2013 och på som en given signal kom vi inte längre med det! Citera
Reuben Postat 16 september 2013 Postat 16 september 2013 du kan lita på att jag också fortsättningsvis kommer pm bomba dig och stig..hehe...man har ju anat att ni vet vad ni talar om!Det fanns väl en gång i tiden? jag vill minnas att ingen använde det *edit: citerade fel post, var ang. chattfunktion Citera
hagbard Postat 16 september 2013 Författare Postat 16 september 2013 Det fanns väl en gång i tiden? jag vill minnas att ingen använde det *edit: citerade fel post, var ang. chattfunktionman får inte vara för ivrig att knäppa mig på näsan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.