Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Teknikerna har bäst koll på det (benighted eller freguz), skocka PM till någon av dom, om dom inte svarar här i tråden.

Tror dock inte att det går ut något meddelande till vederbörande om det.

Postat

ok då har man koll på de me ;)....en annan fråga som jag kanske kan ställa här? en chattfunktion för de som är inloggade? liknande facebook kan det vara något? kanske med en inställning: jag vill gärna chatta funktion

Postat
Skicka ett PM till mig så får vi se :) - nä jag skojar - kunde inte låta bli - vet faktiskt inte.

MVH Lasse

du kan lita på att jag också fortsättningsvis kommer pm bomba dig och stig..hehe...man har ju anat att ni vet vad ni talar om!

Postat
ok då har man koll på de me ;)....en annan fråga som jag kanske kan ställa här? en chattfunktion för de som är inloggade? liknande facebook kan det vara något? kanske med en inställning: jag vill gärna chatta funktion

Sök i forumet ämnet har varit uppe många gånger.

Postat
du kan lita på att jag också fortsättningsvis kommer pm bomba dig och stig..hehe...man har ju anat att ni vet vad ni talar om!

Det fanns väl en gång i tiden? jag vill minnas att ingen använde det :P

*edit: citerade fel post, var ang. chattfunktion

Postat
Det fanns väl en gång i tiden? jag vill minnas att ingen använde det :P

*edit: citerade fel post, var ang. chattfunktion

man får inte vara för ivrig att knäppa mig på näsan -dregglar-

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...