Gå till innehåll

Loggas ut, när jag postar inlägg?


Chum

Rekommenderade inlägg

Varje gång jag använder datan på jobbet, med Windows 7 och Internet Explorer (9) så loggas jag ut när jag postar inlägg?

Följande fel inträffade när detta meddelande skickades

  1. Du har inte behörighet att utföra denna åtgärd. Vänligen uppdatera sidan och logga in innan du försöker igen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varje gång jag använder datan på jobbet, med Windows 7 och Internet Explorer (9) så loggas jag ut när jag postar inlägg?

Låter lite knutet till klienten.

Du kan ju alltid prova att lägga in saltvattensguiden.se i dina trusted sites i IE, då borde den acceptera auth cookies utan vidare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som en hårt nerlåst PC. Hur mycket behörigheter har du på maskinen? skjuter de ut inställningar för IE så är det nog enklast att jobba runt det genom att installera Chrome/firefox. Har du inte rättigheter att installera applikationer kan du ladda ner firefox eller chrome som en thinapp som arbetar runt problemet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, med Chrome funkar det klockrent... IE, inte alls. Törs inte mickla med datans settings i övrigt.

Om man får fråga, hur stort är bolaget du jobbar på? Pratar man över några hundra användare så är IE inställningarna antagligen stryda centralt och helt enkelt inte gjorda för vardagssurfning.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...