Chum Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Varje gång jag använder datan på jobbet, med Windows 7 och Internet Explorer (9) så loggas jag ut när jag postar inlägg?Följande fel inträffade när detta meddelande skickadesDu har inte behörighet att utföra denna åtgärd. Vänligen uppdatera sidan och logga in innan du försöker igen. Citera
freguz Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Varje gång jag använder datan på jobbet, med Windows 7 och Internet Explorer (9) så loggas jag ut när jag postar inlägg?Låter lite knutet till klienten.Du kan ju alltid prova att lägga in saltvattensguiden.se i dina trusted sites i IE, då borde den acceptera auth cookies utan vidare. Citera
patrikk Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 för mig låter det mer som ett cookie/session problem kolla dina inställningar, testa även att logga in och kryssa i rutan kom ihåg mig Citera
Reuben Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Låter som en hårt nerlåst PC. Hur mycket behörigheter har du på maskinen? skjuter de ut inställningar för IE så är det nog enklast att jobba runt det genom att installera Chrome/firefox. Har du inte rättigheter att installera applikationer kan du ladda ner firefox eller chrome som en thinapp som arbetar runt problemet. Citera
Guest Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Så får jag med om jag ej bocka i rutan kom ihåg mig eller va det står Citera
Chum Postat 18 september 2013 Författare Postat 18 september 2013 Hm, med Chrome funkar det klockrent... IE, inte alls. Törs inte mickla med datans settings i övrigt. Citera
Reuben Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Hm, med Chrome funkar det klockrent... IE, inte alls. Törs inte mickla med datans settings i övrigt.Om man får fråga, hur stort är bolaget du jobbar på? Pratar man över några hundra användare så är IE inställningarna antagligen stryda centralt och helt enkelt inte gjorda för vardagssurfning. Citera
Chum Postat 18 september 2013 Författare Postat 18 september 2013 Handlar om minst 100+ kanske 200. Citera
Reuben Postat 18 september 2013 Postat 18 september 2013 Handlar om minst 100+ kanske 200. Med all sannolikhet har er IT avdelning låst ner lite grann då Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.