Vidofner Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Finns det någon europeisk variant av den nordamerikanska akvariekonferensen MACNA? Vore kul att gå på något sånt nån gång men jobbigt att åka enda till Colorado Citera
Laggeman Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Vill minnas att det finns en djurutställning i Tyskland, med allt möjligt där Zoo Zajac är inblandade.Var någon här på forumet som åkte dig för något år sedan, ordnade en resa ihop. Tror att du hittar det i denna avdelningen ifall du letar bakåt lite. Citera
greger Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Det närmaste du kommer är nog akvarieträffarna på Triton Det var ju nåt i Danmark med olika föreläsare, men utan "mässa" i höstas, vill jag minnasFinns det någon europeisk variant av den nordamerikanska akvariekonferensen MACNA? Vore kul att gå på något sånt nån gång men jobbigt att åka enda till Colorado Citera
Henric Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Interzoo i Tyskland. Men jag tror inte att det är så mycket konferens. Citera
Laggeman Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Tack Henric, det var den jag tänkte på. Citera
Lasse Postat 21 september 2013 Postat 21 september 2013 Akvarieträffarna på sjöfartsmuseet skall vi inte glömmaMVH Lasse Citera
Vidofner Postat 21 september 2013 Författare Postat 21 september 2013 Interzoo låter ju hyfsat vettigt men det är ju lite konstigt att det inte finns någon konferens som enbart riktar sig till saltvattensakvarister. Speciellt i tyskland så känns det ju som det borde finnas folk som vill promota sitt företag och vill hålla något föredrag Citera
Lasse Postat 22 september 2013 Postat 22 september 2013 För övrigt så fick jag bekräftelse på mina flygbiljetter till Nurnberg igår. Avgång 28 maj och hemresa 1 juni 2014MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.