Andreas N Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Vart ett rent nöje att få ta del av ditt äventyr. Tackar och bockar. Citera
kaptenen Postat 3 oktober 2013 Postat 3 oktober 2013 Fantastiska bilder! Man blir inte alls avis haha Citera
alexochingencarina Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Var på Chatuchak marknaden i Bangkok. Kanske kan intressera någon=) Citera
alexochingencarina Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Alla får påsar!Sjuka färger! Citera
alexochingencarina Postat 5 oktober 2013 Författare Postat 5 oktober 2013 Det kommer snart lite saltbilder också=)Mycket färger på dessa fiskar.Det finns helt klart en STOR baksida med Thailand tyvärr. Djur har inte något värde där! Citera
Atlas Postat 5 oktober 2013 Postat 5 oktober 2013 Mycket trevligt att du delat med dej av dina bilder..Tackar Citera
Andreas N Postat 6 oktober 2013 Postat 6 oktober 2013 Helt sjuka bilder..... undra hur de mår efter några timmar i påsen i den värmen som är där... borde finnas någon slags myndighet som har några regler om hantering och försäljning v fisk o djur. De där tusenfotingarna såg smarriga ut Citera
alexochingencarina Postat 7 oktober 2013 Författare Postat 7 oktober 2013 Helt sjuka bilder..... undra hur de mår efter några timmar i påsen i den värmen som är där... borde finnas någon slags myndighet som har några regler om hantering och försäljning v fisk o djur. De där tusenfotingarna såg smarriga ut Det är helt sjukt! Skulle vara kul och veta vad dom gör med fiskarna på natten. Sötvatensrockor är väll knappast lätta djur!?Lite fler bilder. Citera
alexochingencarina Postat 8 oktober 2013 Författare Postat 8 oktober 2013 Tisdagen bilder-rocka-Nu kommer det lite salt också! Citera
ikola Postat 10 oktober 2013 Postat 10 oktober 2013 Hade du semester verkligen ?Du måste ha ju ha gått o fotat hela tiden !MenVäldigt mycket bra kort.Tack för att du orkar dela med dig. Citera
alexochingencarina Postat 10 oktober 2013 Författare Postat 10 oktober 2013 Hade du semester verkligen ?Du måste ha ju ha gått o fotat hela tiden !MenVäldigt mycket bra kort.Tack för att du orkar dela med dig.Haha! Fota, dyka och saltkar är ju det bästa! Sen är ju delad glädje, dubbel glädje:kram: Citera
alexochingencarina Postat 10 oktober 2013 Författare Postat 10 oktober 2013 Mycket fisk=mycket skit! Citera
alexochingencarina Postat 11 oktober 2013 Författare Postat 11 oktober 2013 :skalHeja Sverige:skal Citera
Ryberg Postat 13 oktober 2013 Postat 13 oktober 2013 Hej Alexander,Etik o. moral? Du har tagit foto på weekend market i Bangkok. Här på S.G. Verkar mindre bättre många gånger. Hur många är ni som bär hem fiskar, koraller till ett s.k. akvarium som inte är större än en påse. (Påse till alla)Best Regards Jan R. Citera
Chum Postat 14 oktober 2013 Postat 14 oktober 2013 Fantastiskt snygga bilder! Ett tips. Jag har alltid tagit undervattensbilder och kört auto färg och auto nivåer i Photoshop - ibland ger det ett bra resultat. tagit mig frihet att ändra några av dina bilder som exempel. Om du misstycker - be admin ta bort bildernaOrginalÄndrad[ATTACH=CONFIG]103328[/ATTACH]Orginal Ändrad[ATTACH=CONFIG]103332[/ATTACH]OrginalÄndrad[ATTACH=CONFIG]103330[/ATTACH]OrginalÄndrad[ATTACH=CONFIG]103331[/ATTACH]MVH Lasse Citera
alexochingencarina Postat 17 oktober 2013 Författare Postat 17 oktober 2013 Sista bilderna för denna gång. Citera
addo Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Hej Alexander,Etik o. moral? Du har tagit foto på weekend market i Bangkok. Här på S.G. Verkar mindre bättre många gånger. Hur många är ni som bär hem fiskar, koraller till ett s.k. akvarium som inte är större än en påse. (Påse till alla)Best Regards Jan R.Jag kan inte komma på någon som ens har ett akvarium i storlek med en påse, men du kanske menar en jätte stor påse? Citera
alexochingencarina Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Hej Alexander,Etik o. moral? Du har tagit foto på weekend market i Bangkok. Här på S.G. Verkar mindre bättre många gånger. Hur många är ni som bär hem fiskar, koraller till ett s.k. akvarium som inte är större än en påse. (Påse till alla)Best Regards Jan R.Oj. Har helt missat ditt inlägg Jan. Förstår inte riktigt vad du menar dock. Ber om ursäkt om mina bilder stört dej (och andra). Förklara gärna vad du menar.. Citera
LN21 Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 [ATTACH=CONFIG]103859[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]103861[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103863[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]103865[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]103868[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]103871[/ATTACH]Snygga bilder.Gillade speciellt Vimpelfiskarna på bild 3. BioTed hade sådana hemma nu i veckan.Blev verkligen sugen, ska höra om min lokala handlare kan ta hem sådana. Citera
alexochingencarina Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 Vissa säger att dom är revsäkra, men jag är lite skeptisk. Dom tillhör väll fjärilsfiskar som i sin tur älskar polyper lika mycket som vi gör? Citera
LN21 Postat 18 oktober 2013 Postat 18 oktober 2013 Ja jo kan vara så, ja fick tag i en Blågul Damsel som skulle vara 100% revsäker. Men den älskade även den polyper.Ibland fantiserar jag om att mina fiskar ser mina koraller som choklad :) Citera
alexochingencarina Postat 18 oktober 2013 Författare Postat 18 oktober 2013 !00% i den här hobbyn är väll bara 95% alltid. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.