Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 427
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Japp det är stigs pulver, då kör jag på det o doserar hälften på morgonen o resten på kvällen, och kollar av värdena varje dag o ser om det blir någon ökning!

Tack för svar...

Postat

Håller med Manne, det är lite knepigt att tillsätta Mg. Först händer inget sen inget sen plopp.

100 gram torrt i skummarfacket (eller överrinningsfacket)om dan är lugnt:)

• 1 månad senare...
Postat

Man får ju prioritera när man har ett sånt litet kar som jag har, men det är smällar man får ta, kommer inte hålla så pass låga värden så att sps håller den färg jag vill.

Postat
Väldigt trevligt bemötande, snabba svar, behöver inte vänta en dag, utan svar inom en timme!!

Blev från coralking. Fanns ju sinnessjukt mycket att välja på. Tog 4 billigare sorter men de fanns mycket färg för liten peng också! ;)

Postat

Väldigt blandat, mellan billigt och dyrt, så man får beställa ett par gånger så kanske man har dom flesta med fin färg till slut, tyvärr är det väl så att dom finaste växer långsammast ;(

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Postat
jäklar va mycke fint. nu blev man ju riktigt sugen. får köra hem till dej o kolla när dom är installerade. Jag hakar gärna på om du ska beställa fler gånger

Hör av mig när dom ligger här, så är du välkommen förbi ;)

Postat

Fick en fragg på rasta med 5 polyper för 2 månader sen, idag är där 14 polyper, och har fraggar av 4 på en ny sten, och nu är där 2 till på gång på den stenen, så dom växer på hyfsat.

Dessa växer mycket sakta, typ 3 extra polyper på 4-5 månader, men det växer iaf!

post-5056-14468933986824_thumb.jpg

• 1 månad senare...
Postat

Kanske i antal, men inte i jämfört med din fotografering, är taget med en avancerad iPhone 5s och kvalitet efter det, men får snart bjuda hit Eddie så han får ta lite schyssta och mer rättvisa bilder ;)

Postat
Anade att utmaningen skulle komma...

Men den där samlingen av acans ser lite klen ut tycker jag ;)

Du, den samlingen kommer jag nog hinna bygga på tills du kommer ;)

Tyvärr så har fokus legat på zoanthus den senaste tiden, ska upp på 200 olika sorter innan det nya karet kommer!!post-5056-14468934474283_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...