urcellen Postat 25 oktober 2013 Dela Postat 25 oktober 2013 Som rubriken lyder sand eller inte? Jag har haft mitt akvarium i bruk i drygt 1 år nu och har kört med finkornig korallsand dock så får jag aldrig sanden att ligga still pga hög cirkulation och hur jag än ändrar strålarna ligger det aldrig kvar utan blir högar lite här och var.Tänkte även på det här med nedbrytningen av bakterier mm blir det lättare problem med det med sand eller utan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 25 oktober 2013 Dela Postat 25 oktober 2013 finns fördelar och nackdelar, jag kör själv med större korn som inte flyttar sig, 3-5mm stora Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kjelle Postat 25 oktober 2013 Dela Postat 25 oktober 2013 Jag skulle rekommendera styrbara streampumpar så vore förmodligen ditt problem löst. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
phhasek Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 finns fördelar och nackdelar, jag kör själv med större korn som inte flyttar sig, 3-5mm storaHar du någon bild på karet med denna sand? Funderar på kz aragonite 3-5mm. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Reuben Postat 12 november 2013 Dela Postat 12 november 2013 Mitt gamla kar körde jag denna i : https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?49678-Reubens-800liters-Optiwhite-system/page7&highlight=reubens Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.