Blåbert Postat 7 februari 2015 Författare Postat 7 februari 2015 (ändrat) Tack för grattandet - min aktivitet här går ned märker jag.... beror delvis också på den nya crappy looken på tapatalk...Börjar väl bli dags att lämna planeringstråden - men så länge kan ni kika på en liten film jag gjorde efter dagens rörbyte i rampen. Kör igenom det sk day preview -12 h på 2,5 min... https://www.facebook.com/pages/Petrob-Engineering/720948001293689?sk=videosRöruppsättning som de ligger i bilden: Ändrat 7 februari 2015 av Blåbert bild Citera
MagnusJ Postat 7 februari 2015 Postat 7 februari 2015 Är du nöjd med din skummare? Funderar på en likadan, dock till ca ~1300 l vattenmängd Citera
Blåbert Postat 7 februari 2015 Författare Postat 7 februari 2015 Ja verkligen! Drar riktigt mycket luft, kan inte tänka mig att de som kostar dubbelt så mycket gör ett bättre jobb.Den digitala flödesmätaren är grym, man ser direkt när pumpen behöver rengöring. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.