wrang Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Vore kul att kolla med er andra vilken armatur ni tycker är snyggast finns ju en massa olika att välja mellan- Aqua Medic- Giesemann- Aqua Connect- Grotech- Arcadia- Sfiligoi- Bresslein- Aqua Light- GHL- Andra märker jag ej fått med. Skiv dessaBifoga gjärna bild eller länk till en bild Citera
Aqua_Max Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Jag tycker att MH armaturer som man slipper se, dvs de som är inbyggda t.ex. bakom en vägg eller skärm, är snyggast. Citera
Niclas Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Sfiligoi känns ganska lyxiga, annars gör ju Giesemann några trevliga modeller, själv sitter jag med min moddade Arcadia o den är också ganska ok. Men snggast är som Max skriver att en inbyggd nog är snyggast. Citera
B. Conspicillum Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Sfiligoi känns ganska lyxiga, annars gör ju Giesemann några trevliga modeller, själv sitter jag med min moddade Arcadia o den är också ganska ok. Men snggast är som Max skriver att en inbyggd nog är snyggast.Har en moddad MH-armatur från Jula ser ut som påbilden fast utan rörelsedäckare, kunde inte låta bli att prova, kostade 49:-, hade ballast och tändare från tidigare projekt.. Garanterat inte den snyggaste, men rätt orginellt?/ Peter Citera
simon Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Tycker som Max: Ljus som man inte ser ljuskällan ifrån är snyggast, i akvariesammanhang i alla fall.Har en Arcadia 3-series dock själv.MVHSimon Citera
metcrue Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Jag tycker att det är snyggt när armaturen syns, mitt lilla är ett "öppet" akvarium och jag valde armatur efter det (AquaMedic). Mitt nuvarande kar har en liten ram runt, men lämnar ända armaturen synlig. För mig finns det bara ett märke, Giesemann! Resten av armaturena får jag gömma:). Citera
Vitamin Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Aqua Medic gör väldigt snygga armaturer... Citera
Dykaren Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 GroTech's Photon Plus tycker jag är svårslagna både när det gäller design och kvalitet. Citera
Joru Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Tycker att min Aquasunlight är snygg, så det gör inte så mycket att den syns. Citera
Jailbird Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Tycker att min Aquasunlight är snygg, så det gör inte så mycket att den syns.håller med ovan Citera
greger Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Någon som har testat Sfiliogoi,om jag förstått det hela rätt ska man kunna höra hela dygnrytmen med en enda 400w glödis?Låter ju som svaret på mina böner,(nåja ,sånär som på priset då!)Själv kör jag Giesemann nova ll med tillhörande moonlight-timer,den ser ju trevlig ut - problemet är ju att lysrören blir externa, så det ser ju ut som sk-t i alla fall!Inbyggnadsplaner "in progress" Citera
Fredrik1 Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Någon som vet en svensk återförsäljare för Sfiligoi? Verkar intressant...MVHFredrik Citera
xedar Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 denna tycker jag e riktgit snygg. aquamedic aquasunlight futurehttp://www.aqua-medic.de/cgi-bin/php/get_image.php3?id=158&field=1Mvh Mikael Citera
Fredrik1 Postat 29 augusti 2005 Postat 29 augusti 2005 Tackar! Vilket saltvattensyngel man skulle vara utan Saltvattenguiden!MVHFredrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.