Gå till innehåll

Vilken är den snyggaste MH-armaturen??


wrang

Rekommenderade inlägg

Vore kul att kolla med er andra vilken armatur ni tycker är snyggast finns ju en massa olika att välja mellan

- Aqua Medic

- Giesemann

- Aqua Connect

- Grotech

- Arcadia

- Sfiligoi

- Bresslein

- Aqua Light

- GHL

- Andra märker jag ej fått med. Skiv dessa

Bifoga gjärna bild eller länk till en bild

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sfiligoi känns ganska lyxiga, annars gör ju Giesemann några trevliga modeller, själv sitter jag med min moddade Arcadia o den är också ganska ok. Men snggast är som Max skriver att en inbyggd nog är snyggast.

Har en moddad MH-armatur från Jula ser ut som påbilden fast utan rörelsedäckare, kunde inte låta bli att prova, kostade 49:-, hade ballast och tändare från tidigare projekt.. Garanterat inte den snyggaste, men rätt orginellt?

/ Peter

post-1231-14468912239143_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det är snyggt när armaturen syns, mitt lilla är ett "öppet" akvarium och jag valde armatur efter det (AquaMedic). Mitt nuvarande kar har en liten ram runt, men lämnar ända armaturen synlig. För mig finns det bara ett märke, Giesemann! Resten av armaturena får jag gömma:).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har testat Sfiliogoi,om jag förstått det hela rätt ska man kunna höra hela dygnrytmen med en enda 400w glödis?

Låter ju som svaret på mina böner,(nåja ,sånär som på priset då!)

Själv kör jag Giesemann nova ll med tillhörande moonlight-timer,den ser ju trevlig ut - problemet är ju att lysrören blir externa, så det ser ju ut som sk-t i alla fall!

Inbyggnadsplaner "in progress"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...