Gå till innehåll

Erfarenheter av diamanaquarien


Järv

Rekommenderade inlägg

Hej

Jag undrar om någon har använt sig av denna firma för att beställa ett akvarium. Jag har beställt ett via dom dock så har jag stora problem med att få dom att svara på mail och om man ringer dom så svarar ingen heller. Någon som har någon erfarenhet ? Är dom knepiga att få tag på etc?+

Som tur är så betalade jag via paypal varav jag kommer kräva pengarna tillbaka om jag inte får tag i dom.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok då¨lär det vara något annat som gör att de inte svarar. Dom var hyggligt snabba på att få fram en offert men efter betalning har jag inte hört något alls från dom trots att 2 veckor har gått och jag har skickat 3 mail. Inte ens fått någon orderbekräftelse vilket stör mig mest då jag inte vet om min betalning gick igenom ordentligt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok då¨lär det vara något annat som gör att de inte svarar. Dom var hyggligt snabba på att få fram en offert men efter betalning har jag inte hört något alls från dom trots att 2 veckor har gått och jag har skickat 3 mail. Inte ens fått någon orderbekräftelse vilket stör mig mest då jag inte vet om min betalning gick igenom ordentligt.

Du måste väl veta om pengar dragits från ditt konto - om så ej skett kan du utgå från att de inte fått dina pengar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit med om att dom själva levererar Karen hem till en hel del av sina beställare. . Nu e det december likaså i deras land! Du har ju fått offert och betalt . Så du får nog helt enkelt ha tålamod minst till januari! Där e nog en hel del att göra för dom nu!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

när beställde du grejer och vad beställde du? Pratat med en annan via pm som även denna inte fått något svar.

Både jag och personen i fråga beställde de sista dagarna i november.

Dom verkar ju ha väldigt bra rykte så det går nog bra i slutändan men jag blir direkt misstänksam mot affärer där jag betalar x antal tusen för att sedan inte få någon orderbekräftelse eller svar varken på upprepade telefonsamtal och mail.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...