Gå till innehåll

Hur många Gula Kirurger kan man ha?


Nille83

Rekommenderade inlägg

Ja du kan ha flera. Finns dock risk att dem bråkar men oftast går det bra. Jag har tre olika kirurger i min tank.

Dem kan ju dessutom vara lite bråkiga utan att vara någon större fara. Ibland ryker mina ihop men i det stora hela så är dem snälla mot varandra. Så länge dem inte skadar varandra så tycker jag det är lugnt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har idag 6 kirurger på 540 liter. Jag har alltid satt upp speglar mot glaset när jag satt i flera kirurger! men har dock inte satt i 1 st utan 2 st intaget. Ja lite gruff har det vart men det brukar lugna av ett ett par dagar . Har haft speglar uppsatta ca 5-6 dagar! har idag lugnare i karet än när jag bara hade 4 st.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har idag 6 kirurger på 540 liter. Jag har alltid satt upp speglar mot glaset när jag satt i flera kirurger! men har dock inte satt i 1 st utan 2 st intaget. Ja lite gruff har det vart men det brukar lugna av ett ett par dagar . Har haft speglar uppsatta ca 5-6 dagar! har idag lugnare i karet än när jag bara hade 4 st.

Har du olika sorters Kirurger?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...