saltatrox Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Har nog som alla andra här en del små vita sjöstjärnor.Men efter 2 år hobbyn nu så har jag en ljusgrå lite större stjärna som äter minna knapp polyper.Är det vanligt ?MVH Thomas Citera
dahlgren Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Har jag också haft. Lösningen heter harlequin räka. Citera
stigigemla Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Äter sjöstjärnan bara knappar är jag spekulant. Jag har 1000+ Protopalythoa jag vill bli av med. Citera
saltatrox Postat 26 december 2013 Författare Postat 26 december 2013 Nja, om man vill ha kvar dem andra fina stjärnorna så ska man nog inte köpa harlequin räka.Skälv klart skulle du få dom Stig om du bodde lite närmre. Har dessutom har jag plockat ur alla jag hittat. men hittar säkert fler Citera
alexochingencarina Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Äter sjöstjärnan bara knappar är jag spekulant. Jag har 1000+ Protopalythoa jag vill bli av med.Dom har oftast bara smak för fina zoanthus, inte Protopalythoa som man inte vill ha-skrattar hysteriskt Citera
Alexraptor Postat 26 december 2013 Postat 26 december 2013 Asterina.Dom flesta av dom är helt harmlösa.Däremot finns det vissa arter och individer som ger sig på koraller. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.