Michael Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Fasiken vilken härlig färg det var. Du måste träna på disciplinen. Kolla med brukshundsklubben och lär den platsläggning. ....haha/Michael via mobil enhet. Citera
_Manne_ Postat 8 april 2014 Postat 8 april 2014 Ha ett bra öga på haddonin nu i början så inget dumt händer.. Har den sen väl valt en plats så brukar den vara nöjd.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Fasiken vilken härlig färg det var. Du måste träna på disciplinen. Kolla med brukshundsklubben och lär den platsläggning. ....haha/Michael via mobil enhet.Tackar Micke,lila mun är det på den. Får testa bruksklubben igen gick inge vidare med hunden kanske går bättre med denna;)mvh Ola Citera
odel68 Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Ha ett bra öga på haddonin nu i början så inget dumt händer.. Har den sen väl valt en plats så brukar den vara nöjd.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkSka hålla ett öga på den inatt har den flyttat sig lite men den har satt sig bra med foten på btnen mvh Ola. Citera
odel68 Postat 8 april 2014 Författare Postat 8 april 2014 Så varit riktigt duktig i dag 65 liter vattenbyte gjort jobbat övertid hela dagen,har bestämt mig för att köpa en ny ramp också lutar åt ps hyperion pandora s2 2×145 4×39 även fått tips om Atis hybrid tack för er som svarat på mina frågor,väntar på svar ang pris och leverans bara;) mvh Ola. Citera
odel68 Postat 9 april 2014 Författare Postat 9 april 2014 Verkar som hadonin trivs där nu,har hållt sig där ett par dagar [ATTACH=CONFIG]113691[/ATTACH] såg att min gröna bubble tip delat sig också mvh Ola. Citera
odel68 Postat 10 april 2014 Författare Postat 10 april 2014 Vet inte varför bilden ej gick att se provar igen mvh Ola. Citera
odel68 Postat 11 april 2014 Författare Postat 11 april 2014 Tog lite vattenprover i morse mesta såg bra ut fosfaten stuckit lite 0,29 men inte farligt,undrar ph låg lite lågt 7,7/7,9 ngt går det höja det värdet ell det är bara att låta det vara?Best en Ps hyperion pandora s2 2×145/4×39 idag hoppas på snabb lev var nöjd med razor men detta är ju ett gift,alltid roligt med ngt nytt:) Har fått några blå/lila saker som växer på en sten går inte ta en bild på den som blir bra, liknar en liten fågelfjäder i formen är det ngn som vet vad detta kan vara ?Cataphyllian börjar rätta till sig nu också trevlig helg på er mvh Ola. Citera
odel68 Postat 11 april 2014 Författare Postat 11 april 2014 Inte de bästa bilder men provar ändå ang vad det blå/lila kan vara,det är till höger om maximinin och längst upp till vänster på andra bilden mvh Ola Citera
osby0479 Postat 11 april 2014 Postat 11 april 2014 Tog lite vattenprover i morse mesta såg bra ut fosfaten stuckit lite 0,29 men inte farligt,undrar ph låg lite lågt 7,7/7,9 ngt går det höja det värdet ell det är bara att låta det vara?Best en Ps hyperion pandora s2 2×145/4×39 idag hoppas på snabb lev var nöjd med razor men detta är ju ett gift,alltid roligt med ngt nytt:) Har fått några blå/lila saker som växer på en sten går inte ta en bild på den som blir bra, liknar en liten fågelfjäder i formen är det ngn som vet vad detta kan vara ?Cataphyllian börjar rätta till sig nu också trevlig helg på er mvh Ola.[ATTACH=CONFIG]113730[/ATTACH]Ett mycket bra val Vad blev det för ljusrör?Kommer bli ett helt nytt akvarium när du får slänga bort razorn =p Citera
_Manne_ Postat 11 april 2014 Postat 11 april 2014 Grattis till köpet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 11 april 2014 Författare Postat 11 april 2014 Ett mycket bra val Vad blev det för ljusrör?Kommer bli ett helt nytt akvarium när du får slänga bort razorn =pHar inte kollat klart ännu har du ngt tips mvh Ola. Citera
odel68 Postat 13 april 2014 Författare Postat 13 april 2014 Upptäckte att mina anemoner börjat flytta runt lite grand på de senaste dagarna,enda ändringen jag gjort är att mata mindre i karet pga alg/cyano bekämpnings syfte vilket blivit ganska bra, får kanske handmata mer så de håller sig där de är mvh Ola. Citera
odel68 Postat 14 april 2014 Författare Postat 14 april 2014 (ändrat) Många som är i fototagen idag,alltid skoj att titta på:smiley20:trachyphyllian börjar få sina färger tillbaka efter jag flyttat den lite.Går och väntar på nya rampen ska bli spännande att se skillnaden mvh Ola. Ändrat 14 april 2014 av odel68 Citera
odel68 Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Fick leveransbesked ang min Ps hyperion2 best, lev slutet nästa vecka,så lika bra att förbereda lite;)bluetooht dongel inst på datorn nyss.Rör best kör på 2st Giesemann POWERCHROME Lagoon-Blue, 39 W 2st Giesemann POWERCHROME pureactinic, 39 W tack för hjälpen ni jag frågat ut.Som du sa Lasse man slutar aldrig förvånas här trodde min gooby var död nu ikväll kom den fram,ny bostad under fungian mvh Ola Citera
_Manne_ Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Trevligt! Hoppas nu löftet håller hela vägen med..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Jag håller tummarna,ska testa en spann reef octopus salt också tänkte jag .mvh Ola Citera
odel68 Postat 19 april 2014 Författare Postat 19 april 2014 Maxi minin verkar stanna där jag vill nu,blev mycket bättre skummning också sedan jag höjde upp ett snäpp på pumpens hastighet.mvh Ola. Citera
freddi36 Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Fin nigricans! Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
odel68 Postat 19 april 2014 Författare Postat 19 april 2014 Tack den är inte fotovänlig ,men ska nog få bra kort på den ngn dag;) mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Hmm.. Nigricans ??Powder Brown Tang (Acanthurus japonicus)Är det väl ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Visst är det en nigricans? Japonicus har vitt från ögat till nosen, inte bara en liten fläck Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk Citera
odel68 Postat 19 april 2014 Författare Postat 19 april 2014 Det är en nigricans sålde min xanthurum i morse och fick denna med hem ursäkta dröjsmålet datan helt göddig inte de bästa bilder mvh Ola. Citera
_Manne_ Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Blev ett litet nyförvärv lönedagen till ära[ATTACH=CONFIG]113090[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113091[/ATTACH]mvh Ola.Fredde , vad säger du.. Eller Ola, har jag missat något ?Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Har du både Jap o Nig nu ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.