Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Blåser fläkten in i skåpet?

Nej min blåser också utåt men har faktiskt pratat med en del ventilations killar, de var inne på att blåsa in luft och trycka ut den gamla luften så att säga mvh Ola.

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde någonstans att man kunde byta ut linserna på maxspect razorrampen är det någon som vet om det går att byta linserna på 120/16000 k rampen mvh Ola.

Varför skulle du göra det.. ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle du göra det.. ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kollade lite på ljuset ute i kanterna var lite svagt tyckte jag det såg ut som,provade höja rampen lite tror det hjälpte lite grann också mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar en sak minTrachyphyllia*bleknar lite i nyansen annars ser den bra ut,värden är bra tycker jag har inte den jättehögt upp i karet står på botten i karet kan det vara så att den behöver upp lite eller är det ngn som har tips så den blir mörkare igen bilden inte den bästapost-6689-14468932871102_thumb.jpgmvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ska testa det Manne, har sett att det finns massor av olika reefcoulours trodde att det var ngt sådant också som behövs testar detta först mvh Ola.

Har den polyperna ute någon tid på dygnet ?

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPad 2 using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg imorse att ngt mer än cyano och alger trivs,vet inte vad som blir fel är det ngn som har ngt tips mottages det tacksamt i så fall.Maxi minin verkar trivas blir inte rätt färg då detta var imorse men den har delat sig ivarje fallmvh Ola.post-6689-14468932977781_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo solen är ju på karet en del har fått upp lamellgardiner runt om, väntar på plissegardin i dörren tror det kommer mycket sol i där igenom försöker suga upp så mycket cyano det går helt hopplöst känns det som :sur:mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var det:smiley20: hoppas ni hade skoj i Göteborg också,du vet inte om de har en sjöhare i affärerna åt sydväst hållet mvh Ola.

Det var mycket trevligt. Nej jag vet tyvärr ingen som har en sjöhare. Det finns kanske någon som kan låna ut en?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...