Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Ok ska testa igen men tror inte det går det är ju släpp på ca 1cm på undersidan av glaset mot returpumpen ell det spelar ingen roll kanske mvh Ola

Få till ca 2cm åtminstone o sen ha tålamod någon dag o se vad som händer..

Tyckte sumpen var bra planerad o absolut stor nog.. Lite avis där faktiskt..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

:woooow: tackar Manne menar inte det är fel på den har dragit ner sensorn lite till den hade nog glidit upp lite för jag var lat och bara tryckte ner den skulle ju lyfta på locket sa jag till dig, men så blev det inte nu är det gjort i varjefall tack för hjälpen avaktar ett par dagar mvh Odel.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar Manne, den var inte riktigt kass men den hade inte klarat sig länge till så jag slängde den imorse mvh Odel

Fungian?

Du vet att man aldrig ska slänga ut en döende fungia?

Den kan nämligen yngla av sig när den håller på att tyna bort, och vips så har man flera stycken, om man har tur.

Vänta helst ett par månader med att slänga ut skelettet.

//Marko 'DaTrucka' (via mobil).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack till Stig,Monica och Tommy som hjälpte mig att få hem min lille fisk:kram: tyvärr får nog bild vänta på lilla banangyltan då den försvann ner i sanden i ett nafs blev lite koraller också idag alla har inte sträckt sig ännu,Bubbletippen har kommit igång lite mvh Odelpost-6689-14468932653772_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Slår ephyllians alla huvuden ut fint.. Så låt den vara.. Lite varierat flöde på platsen är klart positivt så den inte ligger pressad på ett håll hela tiden utan kan svaja fint i flödet.. Då är du hemma..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...