Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Ok tack så mycket allihopa ursäkta att jag inte svarat är och lastar containrar för glatta livet,klart jag hjälper dig Danie.l Byter gärna fraggar Jörgen nu hittar du ju till mig också;)Ken ska försöka ta bra helbild i morgon jobbar till minst 22:00 ikväll.Henric såg faktiskt inte gorgonian innan menar den gröna lite större bakom fungian mvh Ola.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej saltvänner hoppas allt ok med er,hittade idag en euphylia med bra färg tycker jag iaf.Ken helbilden blir inte så bra för glaspartierna släpper in för mycket ljus,lammelgardiner best får nöja dig så länge med detta ;)post-6689-14468932796563_thumb.jpg.Mvh Ola.

post-6689-14468932795976_thumb.jpg

post-6689-14468932796182_thumb.jpg

post-6689-14468932796377_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Manne ser och låter bra ut ljust nu kör pumpen på max just nu men det är väl lika bra att fortsätta med det,tar väl ett tag innan man lär sig skummaren.Fick även dit en noctua fläkt idag tack för inspirationen Daniel vi köpte ju fläktar samtidigt:smiley9:men den som väntarpost-6689-14468932824087_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Manne ser och låter bra ut ljust nu kör pumpen på max just nu men det är väl lika bra att fortsätta med det,tar väl ett tag innan man lär sig skummaren.Fick även dit en noctua fläkt idag tack för inspirationen Daniel vi köpte ju fläktar samtidigt:smiley9:men den som väntar[ATTACH=CONFIG]112154[/ATTACH]

Bra. Man behöver få ut den fuktiga luften på något sätt. Vi får se om fläktarna håller :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...