odel68 Postat 3 januari 2014 Författare Postat 3 januari 2014 Jag har 10:an i mitt kar tror inte den blir för stark i ditt kar heller mvh Odel. Citera
_Manne_ Postat 3 januari 2014 Postat 3 januari 2014 Om jag mins rätt så går den på Max i 30 sekunder bara innan den ska vända riktning så den "låter" nog värre på pappret än det flöde den skapar..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 3 januari 2014 Författare Postat 3 januari 2014 Instämmer Manne men jag testa den i mitt 120 det blev inte bra, hehe Citera
odel68 Postat 4 januari 2014 Författare Postat 4 januari 2014 Hejsan är det någon som vet namnet på korallen i mitten på bilden den med flera färger på mvh Odel Citera
_Manne_ Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 http://www.liveaquaria.com/product/prod_display.cfm?c=597+321+429&pcatid=429Om du jämnför med en "liten" sådan som är på länken...Anders kallar det gärna ögonpolyp var fanken han fått det namnet ifrån.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
krille 55 Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Angående nätet som manne pratade om så tror jag att det är plantagen som har det Citera
odel68 Postat 4 januari 2014 Författare Postat 4 januari 2014 Tackar så mycket pojkar,blir nog bäst att sätta lite nät på polarion ialla fall mvh Odel Citera
Michael Postat 4 januari 2014 Postat 4 januari 2014 Har för mig att jag har sett det nätet inne på blomster affären som ligger jämte jula i Kristianstad eller solhaga lite längre bort. /Michael Citera
odel68 Postat 4 januari 2014 Författare Postat 4 januari 2014 Kanon en Bromöllabo till här tack för tipset mvh Odel. Citera
odel68 Postat 6 januari 2014 Författare Postat 6 januari 2014 Oj oj fånga fiskarna i det gamla karet var inte lätt upptäckte jag fick tag inågra i går, får prova i natt istället tog en bild på det ingen bra skärpa men det får gå ska iväg och jobba nu mvh Odel. Citera
odel68 Postat 6 januari 2014 Författare Postat 6 januari 2014 Tackar så mycket Bob,vet inte varför min mobil tar så mörka bilder nu förtiden får kolla det senare mvh Odel. Citera
Tribiani Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Tackar så mycket Bob,vet inte varför min mobil tar så mörka bilder nu förtiden får kolla det senare mvh Odel.Funkar blixten nu efter uppdateringen av mobilen? Kolla inställningarna. Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Känns som ditt högra rev är väldigt nära fram rutan.. Tänk bara på att korallerna också kommer o ta sin plats tillslut.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
odel68 Postat 6 januari 2014 Författare Postat 6 januari 2014 Ok ska kanske backa det lite kom emellan med handen på tvären men aldrig fel med plats det växer ju som sagt.Tack för tipsen båda två mvh Odel. Citera
odel68 Postat 7 januari 2014 Författare Postat 7 januari 2014 Fick tag i alla fiskar i morse skönt det, får hoppas de trivs i sin nya miljö.Är det ngn mer här som har maxspect ihopkopplade och månljuset inte stämmer trots samma inställningar mvh Odel Citera
odel68 Postat 8 januari 2014 Författare Postat 8 januari 2014 Ett stort Tack till Stig i Gemla ytterst tacksam att du ringde och hjälpte mig mvh Ola Citera
odel68 Postat 8 januari 2014 Författare Postat 8 januari 2014 Tack så mycket är väl lite att pyssla med till kanske lära sig ta kortkanske!Tänkte denna gången köpa den fisk korall jag vill ha och inte tvångsfylla utan köpa det jag vekligen vill ha innan köpte jag mest för köpandets skull visst blev en del fint då också men siktar in mig på lite snyggare denna gång sköt om dig Lagge mvh Odel. Citera
odel68 Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Tog ngr bilder på karet idag,såg att min solkorall börjar ta sig lite grann trodde den var död hoppas på det bästa,tack för tipset med skummaren Stig,stämde som du sa,vanligt i och för sig när du tipsar om ngt mvh Odel Citera
odel68 Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Det är ngr koraller som dött vid flytten men det mesta klarat sig som tur är;hur går det för dig då ?Ska jag bjuda igen på osmos snart roligt att du blev kassör också .mvh Odel. Citera
_Manne_ Postat 18 januari 2014 Postat 18 januari 2014 Ska Daniel verkligen ha vatten i sitt.. Trodde det skulle stå något år först.. För ni hämtade karen samtidig väl ??Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
odel68 Postat 18 januari 2014 Författare Postat 18 januari 2014 Haha du är en riktig filur du Manne;) hoppas allt ok med dig nakensnäckorna kämpar på här föresten sköt om dig mvh Odel Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.