Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Tänkte på en sak för att bli av med filmen i skummarfacket glaset är ju lika högt som skummarfackets alltså får jag ingen avrinning. Nu till frågan finns det ngn glasfil ell ngt dylikt hjälpmedel att göra ett hål ell fila ner så det blir lite avrinning i mitten på det glaset mot returpumpen, vågar nog inte borra ell vad tror ni?Mvh Odel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte på en sak för att bli av med filmen i skummarfacket glaset är ju lika högt som skummarfackets alltså får jag ingen avrinning. Nu till frågan finns det ngn glasfil ell ngt dylikt hjälpmedel att göra ett hål ell fila ner så det blir lite avrinning i mitten på det glaset mot returpumpen, vågar nog inte borra ell vad tror ni?Mvh Odel

Blev det bra i Stenfacket med att du sänkte nivågivaren ? , den filmen borde försvinna på en ganska kort stund.. Ev film i skummarfacket tror jag du kan ta det lugnt med..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt jag var otydligt ser jag nu,skulle ju stå bli av med filmen i stenfacket!Glaset är lika högt på båda ställen,så det går inte få nivån lite under glaset som du menade Manne därför tänkte jag om man kunde fila ner glaset mot returpumpen lite och på så sätt få drag där som du menade. Nu kan det inte rinna över trots jag sänkte givaren svårt att förklara tror du förstår ändå Manne:snurrig: mvh Odel

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sätt nivågivaren ca 2cm lägre än glasets kant mot returfacket.. Ös ut lite vatten så du ser att returfacket är något lägre än Stenfacket , lovar att problemet är löst.. Tänk inget på skummarfacket(den första)..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...