Gå till innehåll

Odels 360.


odel68

Rekommenderade inlägg

Har för mig att jag läst ngs att det finns nitratfilter/remover stämmer det?Är lite orolig tycker värden ökar lite hela tiden,har dragit ner på maten inte överbelastat heller kan det vara för karet är nytt och värden svajar lite, mvh Odel

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bytte 30 liter också sug i sumpen och karet, tycker det blir rödare och rödare på testet därav vattenbytet,men som du säger det blir väl att ta det lugnt,är försiktig nu kommer ihåg mitt ena ras när det mesta var dött en morgon mvh Odel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg en bild på japonicus grymt snygg fisk,är den så svår att hålla som ryktet säger mvh Odel.

Nej.. Den är absolut inte omöjlig att hålla.. Men bör väl ha tillgång till ett uvc vid behov..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alternativet om du verkligen vill ha japonicusen är ju att lägga ut annons på Xanturumen.. Är ju ett alternativ.. Om du inte vill chansa..

Chansar du så ha en större spegel till hands vid ev krångel.. Bara en sådan sak kan lösa ett problem med revir.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Spegeln bör räcka.. Som sagt.. Du vet inte förns du provat..

Tjavs lär det bli, frågan är bara om någon viker sig , o ställer in sig i ledet.. Xanturumen bör vara revirhävdande så det bör bli så att japonicusen måste böja sig för makten.. Frågan är om den gör det.

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och kladdar med Hannas phosfat test tänkte om ngn representant för Hanna läser detta här, går det inte att få regensen i tablettform tror testerna skulle bli mer stabila också för jag lyckas alltid spilla lite,men det är jag som sagt var jag mvh Odel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och kladdar med Hannas phosfat test tänkte om ngn representant för Hanna läser detta här, går det inte att få regensen i tablettform tror testerna skulle bli mer stabila också för jag lyckas alltid spilla lite,men det är jag som sagt var jag mvh Odel.

Fungerar det inte med den lilla tratten?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok jag var orolig för det jag inte fick i röret lite spiller jag alltid ,tänkte bara man läser här ibland att värden visar väldigt olika med några dagars mellanrum trodde det kunde bero på mängden regens man fick i röret, en tablett hade ju gett samma mängd alltid mvh Odel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok jag är också noga med fingeravtrycken och lösa upp det,svära är inte värt besväret så jag släpper tanken på tabletter -ger upp-får nog leta upp tratten ,Daniel skrev om innan jag hittar inte den förlåt Daniel ska leta upp den senare mvh Odel.

Ändrat av odel68
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...