Hermanbrute Postat 5 februari 2014 Dela Postat 5 februari 2014 Kom hem från thailand och upptäckte att jag hade 2st sjöharar. JHade det inte varit så fruktansvärt långt så hade jag bjudit på en .vanliga turbos och eremiter har ingen chans mot sjöharar !Den här tråden spanas in varje gång den uppdateras! Jag ser ju att det har stor potential! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 5 februari 2014 Författare Dela Postat 5 februari 2014 Taökar för erbjudandet. Ska till Gnosjö på måndag men det blir lite långt att köra om dej hem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 5 februari 2014 Författare Dela Postat 5 februari 2014 Härligt!! Så fick du en bra bit LS från mitt system.. hoppas allt går bra.Jag tackar för reservdelarna!Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJa det va ju en rejäl bit och tre olika skivor suveräntMan får tacka. Det ser bra ut så här långt i alla fall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 5 februari 2014 Dela Postat 5 februari 2014 [ATTACH=CONFIG]110739[/ATTACH] Doppvärmaren ska inte va därVarför då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 2 mars 2014 Författare Dela Postat 2 mars 2014 Efter att ha haft en grym tillväxt av gröna trådalger inskaffades en kirurg och två sjöborrar. Nu är algerna på tillbakagång och idag har införskaffats två eldräkor, två boxarräkor och ett riktigt fint mandarinpar som nu håller på att koppas in. ska försöka ta lite kort i kväll om det går Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 2 mars 2014 Dela Postat 2 mars 2014 Såg du knappkolonin ?Den hamnade i min tråd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 2 mars 2014 Författare Dela Postat 2 mars 2014 Javisst, glömde svara. Va mycke igår. Den såg himla fin ut. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 8 mars 2014 Författare Dela Postat 8 mars 2014 Börjar så smått att fyllas på med liv i karet. först en helbild. borren är stor och äter alger bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 8 mars 2014 Dela Postat 8 mars 2014 Ser ju bra ut Krille rejäl borre också mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 15 mars 2014 Författare Dela Postat 15 mars 2014 Cyanon visade sin fula nuna i går för första gången i detta kar. en röd fläck på botten ca 10x10 cm mitt i karet. Kan va dålig cirkulation där för pumparna blåser utmed kanterna så det blir en cirkelrörelse i karet. då kanske det står stilla i mitten. Kan det va så? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 24 mars 2014 Författare Dela Postat 24 mars 2014 Cyanon har spridit sej på hela botten. Rörde runt i bottenmaterialet i går kväll och fångade upp en massa med håv. Satte i åtta sorters knappar o fyra sorters skivor från helgens träff. Ska bli kul o se om dom utvecklat ut sig i em Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 24 mars 2014 Dela Postat 24 mars 2014 Klarade sig det levande från Karlstad Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 24 mars 2014 Författare Dela Postat 24 mars 2014 Ja men dom öppnade sej inte i går. Får se i em Hur det ser ut. Copepodsen klarade sej fint Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 12 april 2014 Författare Dela Postat 12 april 2014 bytte bort min jättestora diademaborre mot en mindre variant Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 22 juni 2014 Författare Dela Postat 22 juni 2014 nu börjar det fylla på i baljan. fick ett tiotal fraggar från alexcarina i tisdags och idag har jag hämtat ytterligare tio knappsorter utanför båstad. Karet ser dock lite tråkigt ut pga för mycke trådalger. Ska ändå försöka ta några kort i veckan och lägga upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 25 juni 2014 Författare Dela Postat 25 juni 2014 här kommer ett par kort tagna uppifrån bara för att ge lite hum om utvecklingen. blir ju mycke reflexer i vattenytan men man ser ju åt vilket håll det är på väg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 25 juni 2014 Dela Postat 25 juni 2014 Ser ju bra ut Krille,roligt det börjar fyllas på ;)mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 25 juni 2014 Författare Dela Postat 25 juni 2014 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5JK2vjd3fbRXOX7kBn77Yf43IukFgfP_cDNAg_RTSF-nzcaO2UA så här tänkte jag att det skulle se ut i framtiden nångång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 25 juni 2014 Dela Postat 25 juni 2014 Det blir läckert det kan du ta med ngr fraggar till Bellas i sommar ;)mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 25 juni 2014 Författare Dela Postat 25 juni 2014 Om det växer till sej så kan jag visst göra det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 25 juni 2014 Dela Postat 25 juni 2014 Haha ordning och reda med dig Krille tar nog ett tag till men snyggt såg det ut sköt om dig nu Med vänlig hälsning Ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 4 oktober 2014 Författare Dela Postat 4 oktober 2014 har inte skrivit här på länge. Har stora problem med knapparna. Har nog blivit av med 30 sorter sen semestern. måste va nåt som äter upp dom. I dag saknades en stor fläck i den sista kolonin jag har kvar men dom som är runt omkring är lika fina. Kan sjöborrarna få med sej dom när dom äter kalkalger för stenen va helt vit o ren där dom suttit. i karet finns två olika putsarräkor två små anemonräkor en Thor o en okänd som kommit med stenen. Dessutom en krabba, tre olika sjöborrar och en liten strigosuskirurg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 4 oktober 2014 Dela Postat 4 oktober 2014 Sjöborrarna kan hitta på grejer - jag har minskat antalet i mitt karMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 4 oktober 2014 Författare Dela Postat 4 oktober 2014 tror borrarna får ta semester i sumpen ett tag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 4 oktober 2014 Författare Dela Postat 4 oktober 2014 http://sv.tinypic.com/r/actnk5/8får se om detta funkar En bild på hu e ser ut. det har varit helt tät med knappar innan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.