Marcus- Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Satt o kollade lite på F-Street. Någon som testat denna belysning?KEY AQUARIUM LED LIGHTING EUROPE VERSION K4 130 Twinshttp://www.fish-street.com/key_aquarium_led_lighting_europe_version?category_id=146Vad är för respektive nackdelar med denna?om man skall köra ett fisk kar med mjukkoraller borde detta vara ok eller?utveckla gärna, vad missar man? Citera
Mr_Ewing Postat 5 januari 2014 Postat 5 januari 2014 Förutom risk för stor discoeffekt och ett relativt högt pris med tanke på att det är en okänd tillverkare så funkar den säkert väl.Jag hade lagt till ett par tusenlappar och köpt en Pacific Sun eller liknande istället. Citera
jacs Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Rött ljus är ju med i den rampen så vill du ha bra alg tillväxt? Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Rött ljus är ju med i den rampen så vill du ha bra alg tillväxt?Det är rött i min PS ramp med.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Satt o kollade lite på F-Street. Någon som testat denna belysning?KEY AQUARIUM LED LIGHTING EUROPE VERSION K4 130 TwinsVad är för respektive nackdelar med denna?om man skall köra ett fisk kar med mjukkoraller borde detta vara ok eller?utveckla gärna, vad missar man?Om du kollar upp hur styrningen fungerar o blir "nöjd" med den så kör.. Blir nog en bra slant innan du har den hemma dock..Ur min synvinkel så när jag läser texten så kan man få till soluppgång/nergång.. Inget om att styra var färg för sig..så Du kan få till den Nyans av "färg/ton" som passar Din smak..Det är lite som att köpa grisen i säcken, du vet inte om du blir nöjd innan det är försent..Att det kan växa koraller under rampen är jag helt övertygad om ändå.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Såg det också.. 35 dollar i frakt.. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Mr_Ewing Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Rött ljus är ju med i den rampen så vill du ha bra alg tillväxt?Jag har rött i min ramp med - men jag odlar inga alger. Citera
Marcus- Postat 6 januari 2014 Författare Postat 6 januari 2014 Tackar för er inputt. Skall forska lite till.styrningen verkar vara det ni mest är inne på så jag skall forska mer.hur många av er har sett denna live? För det är ju en sak o läsa om den o en annan att se den. Citera
_Manne_ Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Tror du blir den första på guiden som ev siktar på en sådan faktiskt.. Läst om någon som hade en K3 över ett perkula.. Men har för mig att han gjorde en DIY också som tillskott till K3an..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Andreas N Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Det verkar vad jag kan se som att de är indelade i 3 grupper. Så då borde man kunna dimma de individuellt. Eller? Citera
Seatrout73 Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Om du fundera på en Kina ramp så kolla in www.ledzeal.com. Har en Malibu s-300 och är väldigt nöjd. Du kan styra alla 4 kanaler hur du vill. Citera
RickardK Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Ett annat kina-alternativ är reefbreeders. Har mailat lite med logan där och påläggrt för frakt till swe är ca $30. Står och väger mellab en razor och en photon32 från rb.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Citera
freddi36 Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Tror du blir den första på guiden som ev siktar på en sådan faktiskt.. Läst om någon som hade en K3 över ett perkula.. Men har för mig att han gjorde en DIY också som tillskott till K3an..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using TapatalkTror det var Ragman Citera
xstream Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Jag har 2 key led 48 tror jag dom heter. 155w styck. Det är inget större fel på dom och jag kan styra 2 kanaler per ramp samt spsbaren med de olika färgerna. Nu åker dom dock snart ner för att ljuset inte räcker till mitt kar. Citera
Henric Postat 6 januari 2014 Postat 6 januari 2014 Jag har en polare som kör 2st. K3. Han är inte så nöjd över de ramperna, Fläktarna låter fruktansvärt.Men K4:an kan ju vara bättre. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.