Gå till innehåll

Nytt bilduppladdningssystem?


freddi36

Rekommenderade inlägg

Såg att där man väljer filer att ladda upp (efter man klickat på "gemet") har ändrats. Innan kunde man klicka på "välj filer" och sen markera de filer man ville ladda upp och klicka "ok" så kom alla upp på en gång och sen klickade man "ladda upp filer". Nu verkar det som att man får välja dom en och en? Kan man själv välja vilket system man vill ha i sina inställningar eller är det detta som gäller? Vet inte om det bara är jag som tycker det var enkelt innan när man skulle ladda upp en större mängd bilder?

(Notera; jag tycker det är jättebra att ni uppdaterar och förbättrar sidan! Vet inte om detta systemet är bättre vid uppladdningen av filerna eller liknande, men själva "processen" att välja filer var enklare innan vid större mängd filer :) )

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm märkligt, jag laddade upp ett gäng häromdan, samtidigt allihopa... ska kolla!

Såg det först idag, laddade upp bilder igår och då var det som innan

Fredrik, varför använder du inte "Infoga bild" från snabbsvarsfältet istället?

Hmm.. ja du,, det fungerar ju :smiley20: Har trott att det bara var för en bild åt gången faktiskt då det är så på ett annat forum. Men sparas bilderna "uppladdade" om man använder "infoga bild"? Under "bifogade filer" behöver man bara ladda upp bilden en gång sen sparas den om man vill använda den igen vid annat tillfälle

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...