Majki01 Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Letat på zoaid.com men lyckas inte hitta.Bilden är inte rättvis dom är mycket mycket grönare . E det "green" palythoa? Citera
_Manne_ Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Plussar på den.. Inget direkt o spara på med din erfarenhet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 30 januari 2014 Författare Postat 30 januari 2014 Inget jag ska spara . Dom e dock snyggare än standard "bruna " så får sälja dom till någon som vill ha dom . Får säkerligen inte igen vad jag gav för paketet men dom kommer åtminstone till någon som inte vill spola ner dom Citera
Casio Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Plussar på den.. Inget direkt o spara på med din erfarenhet..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkVarför skulle han inte spara på dem menar du? Citera
_Manne_ Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Just Majk har fått besöka sjukan pga dess gift.. Tror inte man vill återuppleva den händelsen varje gång man tittar in i karet..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Rasmus Pedersen Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Snarare Protopalythoa, men är nog lika giftig oavsett. Förvånansvärt dåligt med studier på zoanthider egentligen. Citera
lexwin Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 För ett tag sen upptäckte jag att en liten sådan hade liftat med en fraggsten in i mitt kar som jag plockade bort med en pincett under vattnet.Jag förberedde mig väl genom att skrämma upp mig med massor av artiklar om palytoxin så när jag väl höll på kändes det som jag hanterade radioaktivt kärnavfall.Fick även massa spöksjukdomar.. förvånansvärt hur dåligt man kan må om man verkligen verkligen känner efter.Men egentligen är det väl ingen fara sålänge man inte är våldsam mot dem. Citera
Petter N Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 http://se.reeflex.net/tiere/799_Protopalythoa_sp04.htm Citera
Majki01 Postat 30 januari 2014 Författare Postat 30 januari 2014 Ja precis som Manne skriver jag har fått min dos av den sortens knappar . Så inget jag ska behålla ! Citera
Bekolsyra Postat 30 januari 2014 Postat 30 januari 2014 Brukar kallas för Radioactive zooas.Säkert en ultra variant på whitecorals, men vad är inte det där;)/OskarSkickat från min GT-I9505 via Tapatalk Citera
Manks Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Det skulle kunna vara en trippel A också. Eller extreme. Och Rare. Giftig lär den vara, oavsett vilket fancy namn den har Citera
Bekolsyra Postat 31 januari 2014 Postat 31 januari 2014 Prefixen Ultra och Rare känns väldigt nära till hands..Går lite inflation i namnen.Åter till ämnet, Radiactive zooas har jag sett dem kallas för på engelskspråkiga forum./Oskar Citera
JesperL Postat 2 februari 2014 Postat 2 februari 2014 Jag tror jag har dessa knappar, rekommenderar ni att jag tar bort dom? Hur giftiga är dom? Mvh jSkickas från min iPhone via Tapatalk Citera
Majki01 Postat 2 februari 2014 Författare Postat 2 februari 2014 Dom e fina . Men ack så otroligt giftiga vid fel skötsel Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.