Matthias_H Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Jag fick min nya belysning idag en triton R2 175 W med 9 kanaler.Jag hittar ingen programvara till min mac för att styra alla kanaler kan endast styra 8 kanaler.Installerade med min pc men kan ej styra rampen med den får bara upp temperaturen men kan ej justera färgen.kan någon hjälpa mig att hitta programvaran till mac eller ge mig tips på varför det inte funkar med pc ? Citera
_Manne_ Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Vad för blåtand har du på pcen ?? Min strulade också.. Byte blåtanden o allt funkade omg..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Matthias_H Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Jag har en trust heter den köpt på media markt Citera
Matthias_H Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Vart hittar man en som funkar ? Kjell o company ? Citera
_Manne_ Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Hur ser den ut ? , min första var halvmåne formad.. Fick veta via Yodelking att den sög.. Nu har jag en asus blåtand som jag köpte på nätet.. Funkar kanon.. Både till lampan o doserpumpen..Yodelking här på guiden är nog vassast på just dom prylarna så pma honom om tips..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Matthias_H Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 Hur ser den ut ? , min första var halvmåne formad.. Fick veta via Yodelking att den sög.. Nu har jag en asus blåtand som jag köpte på nätet.. Funkar kanon.. Både till lampan o doserpumpen..Yodelking här på guiden är nog vassast på just dom prylarna så pma honom om tips..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkKan du skicka länk på din blåtand så beställer jag en sån ;-) Citera
_Manne_ Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/111304-asus_bluetooth_dongle_blackDenna rackare har jag för mig.. Men kolla gärna med Yodelking om det kan vara något annat.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
MagnusJ Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 Om Yodelking läser i tråden så får han väldigt gärna länka en lämplig usb-adapter Citera
JonasW Postat 15 april 2014 Postat 15 april 2014 http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/111304-asus_bluetooth_dongle_blackDenna rackare har jag för mig.. Men kolla gärna med Yodelking om det kan vara något annat.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkJag köpte denna på Yodels inrådan, fungerar utmärkt med min Pacific Sun Pandora S. Citera
Matthias_H Postat 15 april 2014 Författare Postat 15 april 2014 nu mitt i allt fick jag det att fungera. testade installera om programmet så började det att fungera. nåja ska se hur länge det varar strular det så får jag testa byta ut blåtands grejen Citera
_Manne_ Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 Kul att det är igång.. Men mycket trevlig lampa..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Reuben Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 mjukvaran är dock hemsk, krashar heeeela tiden. Citera
osby0479 Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 Inte strulat så mycket som en endaste gång för mig, och jag är inne o ändrar minst en gång i veckan! Citera
Reuben Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 Inte strulat så mycket som en endaste gång för mig, och jag är inne o ändrar minst en gång i veckan!tycker den är allmänt instabil på alla mina datorer. och deras android app är helt värdelös Citera
osby0479 Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 Android appen är helt kass, men kör den på min bärbara o det funkar kalas! Citera
_Manne_ Postat 16 april 2014 Postat 16 april 2014 När jag fick till en bra blåtandsusb i datorn så har jag inte direkt något o klaga på.. Dock är jag inte bästa vän med logiken i programmet.. Saknar lite blått någon timme morgon/kväll.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Matthias_H Postat 17 april 2014 Författare Postat 17 april 2014 Jag körde razor tidigare och då den gick sönder så fick jag låna en pacific sun av drakfisken tills min ramp var lagad slutade ju självklart med att jag köpte mig en egen pacific sun då korallerna blev så mycket finare i färgerna även fiskarna blev mycket finare :-) super nöjd med belysningen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.