Gå till innehåll

hjälp med pacific sun belysning!!!


Matthias_H

Rekommenderade inlägg

Jag fick min nya belysning idag en triton R2 175 W med 9 kanaler.

Jag hittar ingen programvara till min mac för att styra alla kanaler kan endast styra 8 kanaler.

Installerade med min pc men kan ej styra rampen med den får bara upp temperaturen men kan ej justera färgen.

kan någon hjälpa mig att hitta programvaran till mac eller ge mig tips på varför det inte funkar med pc ?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ser den ut ? , min första var halvmåne formad.. Fick veta via Yodelking att den sög.. Nu har jag en asus blåtand som jag köpte på nätet.. Funkar kanon.. Både till lampan o doserpumpen..

Yodelking här på guiden är nog vassast på just dom prylarna så pma honom om tips..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hur ser den ut ? , min första var halvmåne formad.. Fick veta via Yodelking att den sög.. Nu har jag en asus blåtand som jag köpte på nätet.. Funkar kanon.. Både till lampan o doserpumpen..

Yodelking här på guiden är nog vassast på just dom prylarna så pma honom om tips..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan du skicka länk på din blåtand så beställer jag en sån ;-)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När jag fick till en bra blåtandsusb i datorn så har jag inte direkt något o klaga på.. Dock är jag inte bästa vän med logiken i programmet.. Saknar lite blått någon timme morgon/kväll..

Med vänlig hälsning, Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde razor tidigare och då den gick sönder så fick jag låna en pacific sun av drakfisken tills min ramp var lagad slutade ju självklart med att jag köpte mig en egen pacific sun då korallerna blev så mycket finare i färgerna även fiskarna blev mycket finare :-) super nöjd med belysningen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...