Vidofner Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Halloj! Förstår att ni har problem med den vanliga upladdaren så bara enkel fungerar nu. Kan ni dock fixa en superenkel grej som underlättare för alla. Lägg till html-attributen "multiple" på inputfältet för filuppladdning så att man kan ladda upp flera samtidigt. Jag testade själv att ändra till detta med firebug och det fungerade utmärkt men för dem som inte vet hur man använder firebug så vore det bra om ni kunde fixa denna enkla fix Citera
Lasse Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Hur menar ni att man skall göra - kan fortfarande bara addera filerna 1 och 1 men upp till 6 filer - det kunde jag förut också Använder IE 11MVH Lasse Citera
Laggeman Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Lasse, när du ska välja filer som ska laddas upp, håll in CTRL och klicka på de bilder du vill ladda upp, så får du upp flera åt gången, ungefär som med den "vanliga" uppladdaren. Citera
Lasse Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Njet - inte - det enkla tricket försökte jag - går varken på IE 11 eller Chrome. Kan bara märka en i tagetMVH Lasse Citera
Lasse Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Nu har jag rensat cachen också - fortfarande ej. Win 8.1MVH Lasse Citera
Lasse Postat 6 maj 2014 Postat 6 maj 2014 Märkligt - med Chrome om jag använder ikonen för bild och sedan väljer enkel uppladdare så funkar det att märka flera filer. Använder jag gemet i avancerat så funkar det inte att välja flera filer. I IE 11 fungerat inget alternativ MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.