N3lson Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Har börjat få sånna häringa alg grejjer i karet, självklart vet nån här vad det är och hur jag bekämpar detta....Tacksam för svar.. /Magnus Citera
JonasW Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Ser nästan ut som ihopdragna kenyaträd eller xenia? Citera
_Manne_ Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Xenia är min gissning med..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Morot Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Nu har ni allt tullat på lördagsölet lite för mycket Manne och Jonas :-)Han menar såklart de bruna trådiga algerna av någon sort (Som jag inte har en aning om vad det är)Mvh Mattias Citera
_Manne_ Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Nu har ni allt tullat på lördagsölet lite för mycket Manne och Jonas :-)Han menar såklart de bruna trådiga algerna av någon sort (Som jag inte har en aning om vad det är)Mvh MattiasÄr ju helsnurrig i skallen , har precis haft Lasse på supé här hemma.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
N3lson Postat 17 maj 2014 Författare Postat 17 maj 2014 haha, självklart mena jag ju algerna!! men kenya trädet har vart lite "kall i vattnet" ett par dgr dock Citera
N3lson Postat 17 maj 2014 Författare Postat 17 maj 2014 eller kan det va en sån här xenia http://www.pikosky.sk/2013/12/20/bozska-xenia-na-piatok/xenia-deli-05/ Citera
Morot Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Är ju helsnurrig i skallen , har precis haft Lasse på supé här hemma.. Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkHe he, ja då kan det gå vilt till :-) Hoppas du inte lät Lasse gå lös med vitlöken i maten bara... Citera
_Manne_ Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 Gissar cyano... Om du väntar ett tag till gissar jag att det blir en hel matta istället för "ränderna/trådarna" som är nu..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPad 2 using Tapatalk Citera
Lasse Postat 17 maj 2014 Postat 17 maj 2014 He he, ja då kan det gå vilt till :-) Hoppas du inte lät Lasse gå lös med vitlöken i maten bara...Förstår inte vad du menar Morot - jag tar aldrig så mycket vitlök. - bara 1-2 stMVH Lasse' Citera
JonasW Postat 18 maj 2014 Postat 18 maj 2014 Nu har ni allt tullat på lördagsölet lite för mycket Manne och Jonas :-)Han menar såklart de bruna trådiga algerna av någon sort (Som jag inte har en aning om vad det är)Mvh MattiasHaha, såg dom inte ens Det var sådant fokus på mitten och ibland dyker de mest självklara frågorna upp Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.