daniel_i_malmö Postat 12 oktober 2014 Postat 12 oktober 2014 Ni får ha en riktigt bra träff idag! Kul att det finns fler föreningar som håller aktiviteten uppe runt om i landet och satsar på sådana här arrangemang!/Daniel, MAF Citera
petnym Postat 12 oktober 2014 Postat 12 oktober 2014 Kul att träffa er alla på mötet tidigare idag! Glömt inte (från mitt föredrag): Allt handlar om import & export, logga era vattenvärden, samt "ständig förbättring" (Kaizen)...jag vill också passa på att tacka Larry för hans superbra föredrag! Det fick även mig med 6 års salterfarenhet att se på vissa saker med nya ögon! Citera
Guest Postat 12 oktober 2014 Postat 12 oktober 2014 Tackar för ett jätte bra möte och föreläsarna va jätte bra. Citera
Daniell523 Postat 12 oktober 2014 Postat 12 oktober 2014 Vill också passa på att tacka för ett bra föreläsning. Alltid lika trevligt att träffa nya människor. Citera
Anlu Postat 12 oktober 2014 Postat 12 oktober 2014 Kanon föredrag, gott fika, gott kaffe o många saltvattensnördar. Vad mer kan man önska. Stort tack till arrangörerna o föredragshållare. Citera
Nicke7 Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Tack här med, larry peter och arrangör tack! Citera
petnym Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Har uppdaterat min tråd om mitt bygge av temperaturkontroller med schema och länkar som utlovat på mitt föredrag (se inlägg #28)...https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?57512-Pny-bygger-en-temperaturkontroller-%28utan-att-l%F6da%29&highlight=STC-1000 Citera
salta wille Postat 13 oktober 2014 Författare Postat 13 oktober 2014 [h=5]Det blev ett lyckat saltmöte. Många kom och lyssnade till Larrys och Peters intressanta föredrag.[/h] [h=5][/h] Vi fick se en mängd fina bilder och vi fick även lära oss hur man sköter ett saltvattensakvarium samt hur man kan bygga en del utrustning till akvarierna. Nästa saltmöte blir våren 2015. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.