Matthias_H Postat 1 augusti 2014 Postat 1 augusti 2014 Hej alla saltisar :-)ska strax hoppa på flyget till Stockholm ska och hämta en bil ;-)tänkte om någon kan ge tips på bra butiker mellan Stockholm och Luleå ? Som ligger ändå rätt nära till då man åker längs E4tack på för hand :-) Citera
turboadde Postat 1 augusti 2014 Postat 1 augusti 2014 Triton är ett måste om du ska till stockholm. Deras korall-baljor är otroligt fina nu. Dom lägger ner mycket tid för att hitta fina fiskar och koraller till bra priser. Citera
hansson_1985 Postat 1 augusti 2014 Postat 1 augusti 2014 Först åker du till Triton.. Www.tritonakvarium.se ligger i Täby. Sen åker du till Akvarieleasing som ligger i Sundbyberg. Jag var hos triton igår. Finns rätt mycket roliga koraller inne nu. Citera
Matthias_H Postat 2 augusti 2014 Författare Postat 2 augusti 2014 Akvarieleasing var mycket bra tyckte jag :-) blev en vitbröstad kirurg samt lite koraller Citera
Keller Postat 2 augusti 2014 Postat 2 augusti 2014 Ja, akvarieleasing är mycket bra. De har byggt om o snyggat till sin saltavdelning och det verkar vara en pågående process. Så det kommer nog bara bli ännu bättre. Triton ska man dock inte missa för de spelar i en lite högre liga tycker jag. Jag har skrivit det förut men det tål att sägas igen. Det är väldigt hög kvalitet på allt levande där i från. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.