Gå till innehåll

vad sägs?


acuario

Rekommenderade inlägg

Jag har forskat i vem som äger karet och bilden kommer från en herre som heter Leng Sy som tydligen äger en firma som heter Ecosystems. Jag jobbar vidare och ska försöka få tag i mer info om karet. jag tror inte på era teorier om inklistrade fiskar tror att bilden är äkta men så kan jag vara ganska naiv ibland hehe..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

leng sy är ju miracle mud snubben!

jag har inte tillräckligt bra upplösning på min gamla laptop, men nog vill jag påstå att åtminstone sohalen,black tipen och conspicillumen är inklippta.

I övrigt tycker jag karet ser ut som ett blombud som cyklat omkull!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...
grymt snyggt måste jag säga.

har en fråga?

är det någon som vet om en sån haj är revsäker, och hur många litters kar krävs det för o få den o trivas.

har velat ha en sån sen jag snorkla med ett par såna i thailand.

det var mäktigt kan jag säga.

Ja, både vit och svarttippad revhaj (inte modell större men kallas desamma) finns att köpa i DK för ca 7000 danska kronor. Dom kräver att du ska ha 2000liter eller större. Kan-Doo i Uppsala har också en sådan haj.

//Patrik

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske ligger nåt i det!

Förra veckan plockade jag ur en pocillopora som hade släppt vävnaden på 2/3 (för att inte smitta andra i karet)

och släppte ner den i ett annat kar som saknar värmare ,och i förrrgår tittade jag i det karet igen och upptäcker

att den forfarande har kvar den sista tredjedelan av vävnad!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...