System_Infected Postat 8 september 2014 Författare Postat 8 september 2014 Sen början av juni du då? Citera
Christian_N Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Sen slutet på juli. Har inte haft det igång så länge. Men hunnit få i lite koraller och fisk nu. Citera
System_Infected Postat 9 september 2014 Författare Postat 9 september 2014 Samma här, kört riktigt långsamt men för någon vecka sen blev det lite koraller därav rescape-behovet. Vill få det gjort innan jag fyller i mer Citera
Christian_N Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Vad har du för koraller i ditt? Jag började med några enkla Citera
System_Infected Postat 9 september 2014 Författare Postat 9 september 2014 Jag har en sarcophyton, en rhodactis och lite zoas sen har jag en grön BTA ocksåVad körde du? Citera
Christian_N Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Euphyllia, Montipora, brearium, en bubbelkorall och några små knappar.. Men nu får jag nog lugna mig med att handla och låta dom växa till sig Citera
System_Infected Postat 10 september 2014 Författare Postat 10 september 2014 Scapeade om igår, my god första och sista gången hoppas jag. Fixar en bild ikväll Citera
Coralkiller Postat 10 september 2014 Postat 10 september 2014 Här min levande sten på sidorna stora pvc rör i mitten som jag ytbehandlat med aquafoam och odlat koraller på. Man ser rakt igenom in i mitt rovfiskakvarium blev rätt nöjd nu ska bara mer rovfisk i Citera
System_Infected Postat 10 september 2014 Författare Postat 10 september 2014 Så där! Så blev det. Jag är rätt nöjd faktiskt - mer plats för koraller, mer sandyta och mindre sten i sanden. Korallerna är rätt ledsna nu dock, hoppas det ser bättre ut imorn.Vad tycks? Citera
Axxe Postat 10 september 2014 Postat 10 september 2014 Trevligt trevligt fina platåer det blev. Citera
System_Infected Postat 11 september 2014 Författare Postat 11 september 2014 Tackar! Snyggt! nice swimthrough Citera
gordan_ Postat 11 september 2014 Postat 11 september 2014 så här såg min shape ut innan akvariet crasha : vh gordan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.