Alexraptor Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 Har tagit och köpt mig själv en Video Kamera och bestämde mig för att pröva den på mina koraller. Rekommenderar också att titta på filmen i Google Chrome, då man kan se den i hela 50fps där(skulle varit 60fps men det är en europeisk modell med PAL standard tråkigt nog). Citera
Flygrc Postat 4 november 2014 Postat 4 november 2014 Det var häftigt Det var ingen extrem kamera prismässigt om det är denna??http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2415624 Citera
Alexraptor Postat 4 november 2014 Författare Postat 4 november 2014 Japp det är den. Och CDON hade ett "kit" till samma pris som bara kameran, som kommer extra med kameraväska och reservbatteri. Citera
Conjor Postat 5 november 2014 Postat 5 november 2014 Snyggt Ja min Sony kamera är en HDR CX280 dom är lika och den är väldigt bra på närbilder och upplösningendessutom priset nice 2500:- det är ju helt okej Citera
Pasaputte Postat 5 november 2014 Postat 5 november 2014 Väldigt snyggt , men tror att kameran är i vattnet . Citera
ormet Postat 5 november 2014 Postat 5 november 2014 Snyggt! Blir inspirerad att filma lite men det tar sån tid att filma, klippa och redigera! Citera
Alexraptor Postat 5 november 2014 Författare Postat 5 november 2014 Tagit och lekt lite idag med vitbalansen, och jag tror att jag lyckats få rätt bra färgåtergivning för vad jag själv ser.Fick faktist ta och kalibrera det i ett annat kar, då me ett 18000k och Blå Actinic rör blev aldelles för varma och grönaktiga färger. Mitt mandarinkar däremot har tack och lov något varmare 10000k belysning. Snyggt! Blir inspirerad att filma lite men det tar sån tid att filma, klippa och redigera!Tja, Ibland kan man ju helt enkelt bara ta och peka, filma och ladda upp utan att klippa och redigera, det går det med. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.