krille 55 Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Tycker att fars dag är en underskattad högtid. borde firas rejält i dagarna tre. fars afton, fars dag och annandag far. obligatorisk present koraller för minst 500 kr. borde nästan va lag på det. GRATTIS alla farsor Citera
Flygrc Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Tycker att fars dag är en underskattad högtid. borde firas rejält i dagarna tre. fars afton, fars dag och annandag far. obligatorisk present koraller för minst 500 kr. borde nästan va lag på det. GRATTIS alla farsorDu glömde trettondag far, det är då man får det extra stora presenterna Citera
krille 55 Postat 8 november 2014 Författare Postat 8 november 2014 Jag är helt inne på din linje. tror du barnen protesterar om vi byter ut julen mot fars dag Citera
Flygrc Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Jag är helt inne på din linje. tror du barnen protesterar om vi byter ut julen mot fars dagFrågan är nog mer,vet de att det finns något som heter fars dag Citera
Axxe Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Lägg till 4 fars adventsöndagar innan fars dag samt 20:e dag far efter trettondagen. Citera
Strikt Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Perfekt! Nu kan jag motivera ett besök hos min lokala handlare i morgon Citera
Mobster Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Fars dag är ju Stefan och Kristers dag...och krille 55s dag då Citera
a.nilson Postat 8 november 2014 Postat 8 november 2014 Farsdag är det ju redan varje fredag o den 25:e varje månad. Citera
krille 55 Postat 9 november 2014 Författare Postat 9 november 2014 Nu har jag fått nybakade bullar och kladdkaka o vispgrädde av barn o fru. Dock ingen korall tyvärr. får väl köpa det själv. hur är det med er andra? Citera
Strikt Postat 9 november 2014 Postat 9 november 2014 Nu har jag fått nybakade bullar och kladdkaka o vispgrädde av barn o fru. Dock ingen korall tyvärr. får väl köpa det själv. hur är det med er andra?La just in min present (från mig själv) i min tråd "Strikts grunda rev". Välförtjänt tycker jag Citera
odel68 Postat 9 november 2014 Postat 9 november 2014 Har både fått laga mat och dammsuga idag ligger ett paket och väntar men nog inget levande i det tyvärr kan ju hoppas på presentkort i ngn fiskaffär men köpte ju en doserpump åt mig själv i förskott innan i veckan:skrattar: hoppas alla får ngt fint mvh Ola. Citera
Axxe Postat 9 november 2014 Postat 9 november 2014 "Pappa är bra på akvarium, saltvatten dessutom!" Hade dottern skrivit om mig i skolan inför Fars dag, man smälter lite, goungen. Citera
dahlgren Postat 10 november 2014 Postat 10 november 2014 Här min fars dag present, passande va? Citera
krille 55 Postat 10 november 2014 Författare Postat 10 november 2014 grattis. den sortens fragg växer långsamt. den infon har du undanhållit för mej. här blev det en hundvalp i stället Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.