Nille83 Postat 20 november 2014 Dela Postat 20 november 2014 Håller på att flytta en sjöborre, men varje gång jag släpper i hen i nya karet ser det ut som om den sprutar ut något. Typ 4 strålar med något brunt. Någon som har en aning om detta är gift? Vill helst inte ta död på hela karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 20 november 2014 Dela Postat 20 november 2014 Det är nog bara vanlig avföring. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nille83 Postat 20 november 2014 Författare Dela Postat 20 november 2014 Blev den så rädd så den sket på sig? Haha. Finns det ingen sort som kan spruta ut gift då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ocikatten Postat 20 november 2014 Dela Postat 20 november 2014 Använd ett glas eller en burk när du flyttar den. Har för mig att de inte mår så bra om de kommer upp i luften. Om det skulle kunna vara anledningen till att den sprutar ut saker är kanske tveksamt men ett litet tips i alla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nille83 Postat 20 november 2014 Författare Dela Postat 20 november 2014 Den går i en spann nu, vågar inte släppa i den. Någon som har en aning om vad det kan vara? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 20 november 2014 Dela Postat 20 november 2014 Mig veterligen så har den typen inget giftMVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.