Hella42 Postat 20 november 2014 Dela Postat 20 november 2014 Vill ha tips på fiskar som går i hop och inte behöver sandbotten.. Clowner och eldstjärtsgoby står på önskelistan.. Va vet ni om dom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hella42 Postat 24 november 2014 Författare Dela Postat 24 november 2014 Bump! Går dessa fiskar ihop? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Petter N Postat 24 november 2014 Dela Postat 24 november 2014 Jag har haft perculaclowner och eldstjärtsgobier tillsammans utan problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hella42 Postat 24 november 2014 Författare Dela Postat 24 november 2014 Jag har haft perculaclowner och eldstjärtsgobier tillsammans utan problem.Tackar:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 24 november 2014 Dela Postat 24 november 2014 Fungerar ! Inga problem Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hella42 Postat 25 november 2014 Författare Dela Postat 25 november 2014 Funderar på vilka *städare* jag ska ha ihop med clowner och gobys? vill ju ha ett *snällt* och trevligt kar då det är så litet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 25 november 2014 Dela Postat 25 november 2014 En Blenny är alltid ett trevligt tillskott till karet, som äter alger som en ko äter gräs. Mycket social fisk också som gärna iakttar dig lika mycket som du iakttar honom! Annars har du ju lägre djur som kan sköta detta Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hella42 Postat 25 november 2014 Författare Dela Postat 25 november 2014 En Blenny är alltid ett trevligt tillskott till karet, som äter alger som en ko äter gräs. Mycket social fisk också som gärna iakttar dig lika mycket som du iakttar honom! Annars har du ju lägre djur som kan sköta detta Tack! dom var ju jättesöta! det blir att fundera på Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Midas blenny är jätte snygg, men även]Salarias ramosus är jätte snygg !foxface är en snygg nytto fisk som äter det mesta, MEN den är giftig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Midas blenny är himla trevliga. De äter inte alger dock. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Min åt alger, med god aptit, men valde att hoppa ur karet i juli tyvärr! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 29 november 2014 Dela Postat 29 november 2014 Min åt alger, med god aptit, men valde att hoppa ur karet i juli tyvärr!OK, ser man på. Min rör inte de få alger jag har. Kanske är fel sorts alger då Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Petter N Postat 1 december 2014 Dela Postat 1 december 2014 Salarias fasciatus är min personliga favorit. Trevlig personlighet. varje individ unik. Jag har haft två olika individer (vid olika tillfällen) och de var verkligen olika till sättet på ett individuellt sätt. Äter alger som en gräsklippare. Var till en början svår att få att äta annat, men efter att jag börjat mata dem med algwafers började de äta allt som bjöds. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.