Postat 18 december 201410 år Hej,jag har en montipora som beter sig illa mot en snäcka.Mina vattenvärden är jättebra men trots det fångade jag denna bild igår kväll.Vad ska jag göra?
Postat 18 december 201410 år Haha! Den montiporan har minst sagt en intressant form. Det är nog inte mycket att göra. Blir montiporan för aggressiv, så hade jag plockat ut den och skickat den till mig. Jag har inga snäckor i mitt ena kar...
Postat 18 december 201410 år Författare Haha! Den montiporan har minst sagt en intressant form. Det är nog inte mycket att göra. Blir montiporan för aggressiv, så hade jag plockat ut den och skickat den till mig. Jag har inga snäckor i mitt ena kar... Tack Peter, skönt att veta att det finns en utväg om det hela eskalerar OBS! Jag har inte överdoserat VÄS!
Postat 18 december 201410 år Haha trodde nog på för mycket väs då många brukar göra så med fingret vid överdosering av den produkten häftig bild mvh Ola. .
Postat 18 december 201410 år Du får ta ett rejält snack med den. Man vet aldrig vart det slutar annars /Björn
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.