Strikt Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Hej,jag har en montipora som beter sig illa mot en snäcka.Mina vattenvärden är jättebra men trots det fångade jag denna bild igår kväll.Vad ska jag göra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Dags för en rejäl fraggning kanske Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Haha! Den montiporan har minst sagt en intressant form. Det är nog inte mycket att göra. Blir montiporan för aggressiv, så hade jag plockat ut den och skickat den till mig. Jag har inga snäckor i mitt ena kar... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 18 december 2014 Författare Dela Postat 18 december 2014 Haha! Den montiporan har minst sagt en intressant form. Det är nog inte mycket att göra. Blir montiporan för aggressiv, så hade jag plockat ut den och skickat den till mig. Jag har inga snäckor i mitt ena kar... Tack Peter, skönt att veta att det finns en utväg om det hela eskalerar OBS! Jag har inte överdoserat VÄS! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Haha trodde nog på för mycket väs då många brukar göra så med fingret vid överdosering av den produkten häftig bild mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Mycket rolig bild-Tummen upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Haha super bra! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Du får ta ett rejält snack med den. Man vet aldrig vart det slutar annars /Björn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Haha super bra!Men... han hade ju inte överdoserat vodka säger han? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mariejg Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Snäckan hade kanske förtjänat det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 18 december 2014 Dela Postat 18 december 2014 Hehe :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.