Gå till innehåll

Betalt med swish


Manks

Rekommenderade inlägg

Verkar som alla skapar en tråd att de betalt nu för tiden. Ingen aning om varför, men antar att det är nån ny regel eller nåt som gör att man ska gör adet.

Hur som, jag har betalt för ett år till :) Glömde bort det förra månaden.

Keep up the good work.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Verkar som alla skapar en tråd att de betalt nu för tiden. Ingen aning om varför, men antar att det är nån ny regel eller nåt som gör att man ska gör adet.

Hur som, jag har betalt för ett år till :) Glömde bort det förra månaden.

Keep up the good work.

Man behöver inte skapa en tråd om att man har betalt. Saltvattensguidens Paypal och bankkonto kollas av flera gånger per vecka. Har man otur så har man betalt precis efter det att en kontroll har gjorts och då får man vänta tills nästa kontroll görs.

Vi gör det här på ideell basis men vi försöker vara så snabba som möjligt med att uppdatera era profiler.

Tack för ditt stöd Manks och alla andra också som har valt att stödja Saltvattensguiden.

Med vänlig hälsning Daniel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Får man någon bekräftelse när ni sett betalningen?

Tyvärr inte i dagsläget mer än under Min profil (i menyn uppe till höger på sidan) --> fliken Om mig --> stycket Grundinformation. Under Betalande medlem finns informationen om betald period.

Vi har en tråd som heter "Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012..." där vi har skrivit namnen på alla nya och gamla stödjande medlemmar men den drar med sig rätt mycket administrativt jobb. Vi får återkomma med huruvida vi ska fortsätta med den tråden eller om det finns en annan bättre lösning.

Mvh Daniel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr inte i dagsläget mer än under Min profil (i menyn uppe till höger på sidan) --> fliken Om mig --> stycket Grundinformation. Under Betalande medlem finns informationen om betald period.

Vi har en tråd som heter "Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012..." där vi har skrivit namnen på alla nya och gamla stödjande medlemmar men den drar med sig rätt mycket administrativt jobb. Vi får återkomma med huruvida vi ska fortsätta med den tråden eller om det finns en annan bättre lösning.

Mvh Daniel.

Vore inte en bättre lösning typ ett medlemsregister fast för betalande medlemmar? Då borde man ju enkelt kunna få totalt antal också :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Vore inte en bättre lösning typ ett medlemsregister fast för betalande medlemmar? Då borde man ju enkelt kunna få totalt antal också :)

Ursäkta för sent svar men vi håller på att titta på lite olika lösningar.

Med vänlig hälsning Daniel.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...