Postat 20 september 20168 år 14 timmar sedan, Moose sa: En har börjat stna lite. I övrigt har dom blivit mörkare. Men dom lever iaf. tråkigt! du kommer nog igång igen nu när det går mot mörkare tider! det brukar bli lite mer tid över när ute aktiviteterna avtar. köp något nytt, det brukar hjälpa PS, du har glömt bort irc! DS
Postat 21 september 20168 år Författare nädå, irc är inte glömt, jag sitter på annan plats på jobbet bara, jag kommer inte åt det ifrån den datorn. Spärrat. Min vanliga plats kommer åt det.
Postat 2 oktober 20168 år WOW! riktigt stiligt! vad stora koraller du har! de ser välmående ut också!
Postat 4 oktober 20168 år Instämmer! Så snyggt så man får eksem av ren avundsjuka! Gillar verkligen scapen med 'armarna' som går snett fram mot frontrutan. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 10 oktober 20168 år Författare Städpatrull! =) En sjögruka 3 sandvändade sjöstjärnor 1 puellaris ett gäng eremiter (20-30st) mängder med sniglar av olika slag. Väldigt låga näringsvärden oxå
Postat 11 oktober 20168 år Kul att se! Stökigt vet jag inte... jämför man med mitt sumprum är det fin ordning
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.