Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

[h=2]Hej.

Skickade pengarna den 2maj 16:59 Referens 4523 1403 9826 1423

Från mitt nr: 0768-707879

Jag har fortfarande ej fått ett svar och jag har ej blivit stödmedlem

Har skickat 3 mail via länken (Kontakta oss).

inget svar.. postar här och hoppas det ordnas.

[/h]

Postat

Jag har också betalt in med swish, dock bara för 1 vecka sedan och trodde att det då skulle gå snabbt med medlemskap, ej heller fått svar via "kontakta oss".

Postat
Jag har samma problem. Betalade med paypal

Har du någon betalningsreferens eller vilket namn du skrev som avsändare Warting? Tyvärr är det inte så lätt att veta vem som betalat när varken användarnamn eller riktigt namn har angetts vid betalningen.

Mvh Daniel.

Det låter inte bra. Det får vi kolla upp. heba, kan du skicka ditt mobilnr till mig i ett pm så ska jag se om jag hittar dig.

Mvh Daniel.

Edit: Jag har hittat dig heba. Jag ska meddela Edward vår medlemsansvarige så att han tänder din och Split Genetics flagga.

Tyvärr så verkar inte länken "Kontakta oss" fungera så vi jobbar på att göra om den sidan. Ber om ursäkt för det.

Mvh Daniel.

Ändrat av Tribiani

Postat
Jag skickade ett PM med betalningsreferens

Jag har inte mottagit något PM angående detta, men jag tänder din flagga.

Postat
Hej.

Skickade pengarna den 2maj 16:59 Referens 4523 1403 9826 1423

Från mitt nr: 0768-707879

Jag har fortfarande ej fått ett svar och jag har ej blivit stödmedlem

Har skickat 3 mail via länken (Kontakta oss).

inget svar.. postar här och hoppas det ordnas.

Hej,

Din betalning har blivit registrerad sedan en tid tillbaka men har helt enkelt glömt att tända flaggan så det var en miss ifrån min sida, jag ber om ursäkt, Men nu är din flagga tänd.

  • 2 månader senare...
Postat

har också betalt via swish. inget har hänt.

försökte kontakta via mail men inget svar

skickade betalning via mitt 0723878520 nr.

johan andersson

  • 4 veckor senare...
Postat

Hej Jag har också betalat på swish men jag har inte fått något medlemskap.

skickade de i Fredags 4/9 2015.

Mitt nr är 073 99 22 302

  • 2 veckor senare...
Postat

Att det tar ett tag innan det syns att ni blir medlemmar beror på att det är ett manuellt arbete.

Det står ju även på sidan för stödmedlemskap: "Vi kontrollerar och uppdaterar en gång i veckan."

Så håll ut...

  • 4 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.