ballsam Postat 6 september 2015 Dela Postat 6 september 2015 Hade varit ill-kul att få va med, men det lutar åt att vi hamnar i Norrland hos svärmor /Samuel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 6 september 2015 Författare Dela Postat 6 september 2015 Oki Samuel, det går fler tåg:)Fönstret är fortfarande öppet Stensson, det är bara att hoppa in:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 6 september 2015 Dela Postat 6 september 2015 Hej LarryTyvärr måste jag hoppa av.Blev trippelbokad denna helg.Arbetsevent på lördagen och hundtävling på söndagen.Samt ett infomöte med team Rynkeby på lördagen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 6 september 2015 Författare Dela Postat 6 september 2015 Helt OK Ikola:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kenneth.W Postat 7 september 2015 Dela Postat 7 september 2015 Hallå LarrySom det ser ut nu är vi 5 personer men det kanske kan blir någon till:nöjd: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ilma Postat 7 september 2015 Dela Postat 7 september 2015 Hej,Måste tyvärr avboka en.Så jag kommer själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 7 september 2015 Författare Dela Postat 7 september 2015 DeltagarlistaJa fyller på denna efterhandSkulle ja missa någon så hör av er direkt så fyller ja påodel68LaggemanNoxyMr_Ewingkrille 55PurreMagnusJ + 1DykarenjimmyikolaMattiasKenneth + 4Ilmacrille_halldenSeatrout73MichaelKexxet +1izfiskPärSUlf SandbergChevaAnluOllesamt en eller två från "österut" YodelkingStigigemlaEvelin + 1Blonide66se36 med mig:)OBS ta med burkar om ni skulle vilja råka köpa fraggar:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 8 september 2015 Författare Dela Postat 8 september 2015 Då är vi 39 pers på träffen så att nu blev det nästan fullt :)Försöker dra ett stopp vid 40 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 8 september 2015 Dela Postat 8 september 2015 Finns inte en chans att ingen inte skulle trivas Larry.Sällan skådad gästvänlighetJag tar med lite fikabröd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 8 september 2015 Författare Dela Postat 8 september 2015 Kan någon mer med lite fika bröd så fixar ja Bullens korv m bröd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kenneth.W Postat 9 september 2015 Dela Postat 9 september 2015 Vi hjälper även till med lite fikabröd. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mejsel Postat 9 september 2015 Dela Postat 9 september 2015 Efter att samspråkat med Larry har vi utökat träffen något.Jag kommer hålla öppet hus hos mig med då det bara är 20 minuter mellan Hovmantorp och Växjö. Adressen är Bäckgatan 3 36051 Hovmantorp.12-15 är jag på plats och visar upp mitt SPS-kar och ev oxå den nya sumpen i källaren,sen åker jag oxå med in till Larry.Välkomna alla som vill! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Linnex Postat 11 september 2015 Dela Postat 11 september 2015 Finns plats nummer 40 kvar? I så fall tar jag gärna den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 11 september 2015 Dela Postat 11 september 2015 Jag kommer ut till dig innan joakim ska bli kul att se ditt live. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kenneth.W Postat 11 september 2015 Dela Postat 11 september 2015 En hoppar av från oss så det blir Kenneth.W +3 st Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 11 september 2015 Författare Dela Postat 11 september 2015 Oki inga probs.En av och Linnex på fortfarande bara 39 persDu Linex och alla andra ska känna sig mycket välkomna:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Edlund Postat 16 september 2015 Dela Postat 16 september 2015 Jag kommer med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 16 september 2015 Författare Dela Postat 16 september 2015 Välkommen:):) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 17 september 2015 Författare Dela Postat 17 september 2015 Upp med denna tråden igen:)Det kommer till några och några avbokar, helt i sin ordning men andra ord.Glöm inte anmäla dig/er till nästa lördags träff:)Det finns plats:):) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 20 september 2015 Författare Dela Postat 20 september 2015 Upp med denna tråden igenDet kommer till några och några avbokar, helt i sin ordning men andra ord.Glöm inte anmäla dig/er till nästa lördags träffDet finns plats:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 20 september 2015 Dela Postat 20 september 2015 Då toppar vi listan med MANNE.. Om jag nu får skjuts upp.. Med Vänlig Hälsning Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 20 september 2015 Författare Dela Postat 20 september 2015 Perfekt,, mycket välkommen:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 20 september 2015 Dela Postat 20 september 2015 Tyvärr får du stryka mitt namn, och plusset också. Hoppas på fler tillfällen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 21 september 2015 Författare Dela Postat 21 september 2015 Hittar Ni inte så sänd ett privat meddelande så sänder ja över adress och telefonnummer.Jocke slår upp sin port 12 och jag 14 :)Ps. Oceanakvarium har öppet före och efter träffen Ds. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 21 september 2015 Dela Postat 21 september 2015 Jag får nöja mig med att ha öppet efter träffen. Att stänga klockan 11 känns inte meningsfullt.Men efter skall jag ha öppet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.