nefertiti Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Hej !Någon som har lite Caulerpa till salu. Har problem med en enorm tillväxt av gröna trådalger och efter att ha provat MYCKET så blev jag rekomenderad detta. Är även intresserad av sjöhare om någon har till salu.Nefertiti Citera
aerie Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Ren nyfikenhet, bor du i närheten av Ronneby? Har i princip dödat det mesta av min Caulerpa när jag inte haft något ljus på den men det börjar väl ta sig så smått igen nu. Citera
Henrik.Å Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Har också caulerpa att skänka, fast den får hämtas på plats här i göteborg.Bor du i närheten så e de bara o svänga förbi. Mvh Henrik Citera
Ingvar Hellmalm Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Jag har också Caulerpa. Kan skicka om du skickar mig lämplig förpackning. Skördar från min sump varje månad. Citera
Lulle79 Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Ren nyfikenhet, bor du i närheten av Ronneby? Har i princip dödat det mesta av min Caulerpa när jag inte haft något ljus på den men det börjar väl ta sig så smått igen nu.Vi kan gärna prova lite om du har som du vill bli av med... Citera
jens karlskrona Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Jag har oxå två olika sorter som ni kan få av..Bor i karlskrona!!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.