Postat 24 november 200519 år Hej !Någon som har lite Caulerpa till salu. Har problem med en enorm tillväxt av gröna trådalger och efter att ha provat MYCKET så blev jag rekomenderad detta. Är även intresserad av sjöhare om någon har till salu.Nefertiti
Postat 24 november 200519 år Ren nyfikenhet, bor du i närheten av Ronneby? Har i princip dödat det mesta av min Caulerpa när jag inte haft något ljus på den men det börjar väl ta sig så smått igen nu.
Postat 24 november 200519 år Har också caulerpa att skänka, fast den får hämtas på plats här i göteborg.Bor du i närheten så e de bara o svänga förbi. Mvh Henrik
Postat 24 november 200519 år Jag har också Caulerpa. Kan skicka om du skickar mig lämplig förpackning. Skördar från min sump varje månad.
Postat 25 november 200519 år Ren nyfikenhet, bor du i närheten av Ronneby? Har i princip dödat det mesta av min Caulerpa när jag inte haft något ljus på den men det börjar väl ta sig så smått igen nu.Vi kan gärna prova lite om du har som du vill bli av med...
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.