Edward Postat 17 augusti 2015 Postat 17 augusti 2015 Ni som väljer att betala ert stödmedlemskap via bankgiro vill vi uppmana att få med användarnamn när ni skickar iväg betalningen.Annars så ser inte vi vem pengarna kommer ifrån, vi har inte heller någon möjlighet att göra en återbetalning! Ni som vet med er att ni kan ha glömt att uppge användarnamn och ej fått ert medlemskap registrerat, Hör av er till antingen mig eller Tribiani via PM så hjälper vi er att lösa detta. Citera
wrang Postat 18 augusti 2015 Postat 18 augusti 2015 Gör det lättare så tabbar sig inte folk, allt bör vara lätt för att även hjälpa er som sköter sidan Citera
Edward Postat 18 augusti 2015 Författare Postat 18 augusti 2015 Man kan tycka att texten på sidan om hur man blir stödjande är ganska tydlig att man ska uppge åtminstone användarnamn. Samma princip som när man betalar sina räkningar via BG så måste man uppge någon form av OCR eller avinr för att företagen ska veta vem pengarna kommer ifrån. Men har du några förslag hur vi ska kunna göra det ännu enklare så lyssnar vi. Citera
Noxy Postat 18 augusti 2015 Postat 18 augusti 2015 Vad jag kan se så gäller det enbart paypal att man ska skriva forumnamn. Skriv som ni har gjort med medlemsförmåner, om vad som ska skrivas in när det gäller betalning av alla dom olika betalmetoderna eller några "t ex bilder". Borde ju underlätta för er när det står tydligt hur man ska göra;) Citera
Edward Postat 18 augusti 2015 Författare Postat 18 augusti 2015 Vad jag kan se så gäller det enbart paypal att man ska skriva forumnamn. Skriv som ni har gjort med medlemsförmåner, om vad som ska skrivas in när det gäller betalning av alla dom olika betalmetoderna eller några "t ex bilder". Borde ju underlätta för er när det står tydligt hur man ska göra;)Ovanför betalningsrutan står det "Ange alltid Forumsnamn, Efternamn, Förnamn" men visst kan vi fixa liknande bilder för BG och swish. Citera
wrang Postat 18 augusti 2015 Postat 18 augusti 2015 Men har du några förslag hur vi ska kunna göra det ännu enklare så lyssnar vi.Nej tyvärr inte. Kommer ihåg skälv hur folk missade, hur svårt kan det vara. /Christian Citera
Noxy Postat 18 augusti 2015 Postat 18 augusti 2015 Haha ja du ser:smiley9:. Missade det själv när jag kollade. Kanske byta den till röd text eller nått. Tänkte att paypal var mer markerat, samma som dom andra rutorna. Så kanske lättare att vara ögonfallande Citera
salta wille Postat 18 augusti 2015 Postat 18 augusti 2015 Vore intressant o veta fördelningen av inbetalningarna via bankgiro, paypal och swish.Vilken betalning föredrar ni? Citera
Tribiani Postat 22 augusti 2015 Postat 22 augusti 2015 Vore intressant o veta fördelningen av inbetalningarna via bankgiro, paypal och swish.Vilken betalning föredrar ni?Swish är det som används mest nu och det är faktiskt bäst för skulle någon glömma att skriva sitt användarnamn så är det enklare att spåra avsändaren.Jag kan inte fördelningen mellan de olika alternativen på rak arm men kan ta reda på det om du vill veta.Jag skulle nog vilja rangordna dem så här: 1. Swish, 2. Paypal, 3. Bankgiro.Mvh Daniel Citera
Tribiani Postat 24 augusti 2015 Postat 24 augusti 2015 Vore intressant o veta fördelningen av inbetalningarna via bankgiro, paypal och swish.Vilken betalning föredrar ni?Nu har jag kollat upp fördelningen av inbetalningarna.48,9% har valt Swish31,5% har valt Paypal19,6% har valt Bankgiro Citera
petnym Postat 25 augusti 2015 Postat 25 augusti 2015 Måste man meddela att man betalat in via swish? Betalade för några veckor sedan men det står fortfarande att jag endast betalat till slutet av denna månad... Citera
Tribiani Postat 25 augusti 2015 Postat 25 augusti 2015 (ändrat) Nej det ska inte behövas petnym. Det får vi kolla upp. Tack för att du påminner. Ändrat 25 augusti 2015 av Tribiani Citera
Edward Postat 25 augusti 2015 Författare Postat 25 augusti 2015 Måste man meddela att man betalat in via swish? Betalade för några veckor sedan men det står fortfarande att jag endast betalat till slutet av denna månad...Nejdå det behövs inte sålänge användarnamn kommer med, Din betalning är registrerad men datumet i profilen är bara inte uppdaterad. Jag håller på och strukturerar om i mina listor så jag ligger lite efter just nu med datum uppdateringarna. Citera
Kenpro Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 har också betalat stödavgift o vill lägga ut prylar på annons så här i lönetider men det går inte Citera
salta wille Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Nu har jag kollat upp fördelningen av inbetalningarna.48,9% har valt Swish31,5% har valt Paypal19,6% har valt BankgiroTack! Intressant statistik! Konstigt att det är så många som betalar via Paypal, när det är enklare att betala till bankgirot via internet. Citera
Nikke Postat 26 augusti 2015 Postat 26 augusti 2015 Tycker PayPal är väldigt enkelt och bekvämt. Tar inte många sekunderSkickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
pik8218 Postat 9 november 2015 Postat 9 november 2015 Hej!Bankgiro nr till stöd saltvattensguiden . Kan inte hitta det !Hälsningar pik8218 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.