Nille83 Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Tycker mer det ser ut som en arm från en ormsjöstjärna. Citera
DanielSVG Postat 5 september 2015 Författare Postat 5 september 2015 Tack för svaren!Som jag förstått det kan man låta borstmaskarna vara. De kanske till och med gör lite nytta (även om de inte ser så trevliga ut)?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Nikke Postat 5 september 2015 Postat 5 september 2015 Tack för svaren!Som jag förstått det kan man låta borstmaskarna vara. De kanske till och med gör lite nytta (även om de inte ser så trevliga ut)?Sent from my iPhone using TapatalkNytta. Japp! Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Citera
hagbard Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Kolla o jämför foton här om det kan vara en sådan http://se.reeflex.net/tiere/956_Eurythoe_sp01.htm Citera
Ragge1234 Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Bra o ha men inte så trevligt om dom blir i massor Citera
Alexraptor Postat 8 september 2015 Postat 8 september 2015 Bra o ha men inte så trevligt om dom blir i massorÄsch vadå? Dom är ju jättemysiga i massor! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.