Iceaxeon Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Tjena allaSkulle dra av rutorna och tyckte att skiten flytta på sig. Då spg jag att det faktiskt är något som kryper runt. Foto taget genom 10x förstorings glas så men det syns kanske vad det är. Någon som har någon aning om vad det kan vara? Citera
Johan Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 Tjena allaSkulle dra av rutorna och tyckte att skiten flytta på sig. Då spg jag att det faktiskt är något som kryper runt. Foto taget genom 10x förstorings glas så men det syns kanske vad det är. [ATTACH=CONFIG]129259[/ATTACH]Detta är med 90% säkerhet, snigel yngel/ungar! Om de sitter på rutan och är tämligen långsamma! Citera
Iceaxeon Postat 14 september 2015 Författare Postat 14 september 2015 Långsamma nä de kutar omkring som bara den. Poddar kanske, men brukar de klättra omkring på rutan? Citera
Alexraptor Postat 14 september 2015 Postat 14 september 2015 O ja Absolut!Just dom där skulle jag tippa på är små "Isopoder", men snälla sådana.Sedan finns det också Coepoder som ochså gärna kutar runt på glaset, som man kan se på den här bilden från mitt Mandarinkar. Citera
Iceaxeon Postat 15 september 2015 Författare Postat 15 september 2015 Ja det var ju slående likt. Det var lugnande svar. Tack ska ni ha. Citera
Iceaxeon Postat 15 september 2015 Författare Postat 15 september 2015 När vi ändå är inne på vita grejjor.. nu hitta jag denna sak. Den blåser liksom som en ballong och sen släpper ut. Den kommer ingenstans utan håller sig till rutan. Detta är ingen pod va? Citera
PeterG Postat 10 januari 2016 Postat 10 januari 2016 On Tuesday, September 15, 2015 at 20:07, Iceaxeon sade: När vi ändå är inne på vita grejjor.. nu hitta jag denna sak. Den blåser liksom som en ballong och sen släpper ut. Den kommer ingenstans utan håller sig till rutan. Detta är ingen pod va? Vad blev det av denna polypen ? Citera
Iceaxeon Postat 23 januari 2016 Författare Postat 23 januari 2016 Vete tusan. har inte sett den efter detta foto. Vore kul o veta var det var för nåt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.